TV szumi gdy du?o bia?ego na ekranie

Witam,

zafundowałem sobie bezprzewodowy transmitter sygnału AV Thomsona. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że gdy na ekranie pojawia się stosunkowo dużo białego koloru, dzwięk zaczyna szumieć. I moim zdaniem poziom suzmu jest wprost proporcjonalny do powierzchni jasnego na ekranie. Co może być powodem? Krzysiek

Reply to
ksa

[...]

transmitter, W torze wizji występuje modulacja AM. Im więcej białego tym poziom nośnej mniejszy. W torze fonii używamy mieszania nośnej wizji do otrzymania sygnału 6,5MHz. Brak nośnej wizji -> brak pośredniej fonii -> brak głosu. Szum to początki braku :-)

Reply to
Desoft