TV plazmowy

Reklamowke jakas ogladam .. LG plazmowy 42" 1600zl.

Wydaje mi sie ze to chyba tanio?.

Teraz takie ceny, czy nikt juz nie zaplaci wiecej za plazme niz za
porownywalny LCD ?

A swoja droga - co lepsze - lcd czy plazma ?
Poboru mocy nie podali :-)

Re: TV plazmowy

Rynek si臋 nasyca, zbyt siada, narz臋dzia si臋 zamortyzowa艂y.

--
P. Jankisz
Re: TV plazmowy

A sprawdziles rozdzielczosc itp.?

A to na pewno - plazmy byly z reguly tansze.

Re: TV plazmowy

Zale偶y, co dla Ciebie wa偶ne
Ja uwa偶am, ze czas plazm si臋 sko艅czy艂. LCD bardzo sie rozwinely.

Re: TV plazmowy

Jasnosc/kontrast tez?

Re: TV plazmowy

Zale偶y co kto lubi. Kazde rozwi膮zanie ma wady
Ja nie cierpi臋 ogl膮dac TV w zupe艂nych ciemno艣ciach (wtedy brak czerni w LCD
dokucza).
Ja nie znosz臋 ogl膮dac okna w szybie, a w plazmach to mankament, jak mi si臋
otoczenie odbija w szybie jak w lustrze - wole matowy plastik na LCD.
Czy ma by膰 Full HD 1920x1080 czy mo偶e byc mniej (za tym id膮 zwykle dodatkowe
w艂asno艣ci,, gniazdka) zalezy od wybieraj膮cego.
Albo tanio, przestarzale, albo dro偶ej perspektywicznie.
Czas gwarancji tez ma znaczenie, bo kto bedzie naprawia艂 TV za kilka lat?

Re: TV plazmowy

Jak sie przyzwyczaisz to nigdy nie dokucza, a faktem jest, ze plazma ma tu
przewage (niezaleznie od oswietlenia).

Oczywiscie, moze byc i VGA - tylko co to ma rzeczy, piszemy o parameytrach
nie o sklonnosci do kompromisu.

Taa, juz wiem wszystko - mysle, ze EOT.

Re: TV plazmowy

Skoro wymieniony parametr jest dla Ciebie wa偶ny, to dokona艂e艣 wyboru i masz
plazme.
Ja zmienia艂em kineskopowy na  LCD, bo mnie w plazmowe nie zachwyci艂y.

http://www.hdtv.com.pl/forum/inne/16409-plazma-czy-lcd-czytac-1wszy-post-plasma-czy-lcd-plazma-vs-lcd-plasma-vs-lcd.html

Re: TV plazmowy

Nie mam plazmy, polecam jakis kurs z dyscypliny myslenia.

Re: TV plazmowy

a kontrast, katy, kolory?
tylko nie pisz, ze plazmy zuzywaja wiecej energii...

czekam az ta przestarzala dupiasta technika lcd
kopnie z polobrotu w kalendarz i wejda jakies oledy
czy cos, co bedzie bardziej ludzkie niz to zas*ane lcd:
tn - szybka, ale kiepawe katy i kontrast
*va - swietny kontrast, dobre kolory, ale na smuzy
ips - jeszcze nie mialem, ale po doswiadczeniach z tn i pva "sie boje"

ps
tak, mam tv lcd, bo nie bylo mnie stac na dobra plazme :P

Re: TV plazmowy

czas LCDk贸w jeszcze si臋 nie zacz膮艂, obraz na LCDku z 藕r贸d艂a analogowego ( z
k贸rego korzysta 75% ludno艣ci tego kraju) jest koszmarny i tylko niewidomi
mog膮 go ogl膮da膰.

--
VSS
http://vss.pl

Ostatnio kupilem plazme Panasonica 42'' HDReady za 2kzB3% i jestem
bardzo zadowolony. OglB1%dam (jeB6%B3i juBF%, a rzadko generalnie ) kabl=
F3%wkEA%
analogowo. Tutaj obraz z LCD wyglB1%da paskudnie. Jak masz dobre BC%rF3%d=
B3%o,
to lepiej LCD, plazmy fullHD majB1% zestaw wentylatorF3%w ( pewnie na
poczB1%tku to nawet bEA%dzie chodziB3%o cicho ), a to juBF% mi siEA% BC%le =
kojarzy
z oglB1%daniem wieczorem. Wydaje mi siEA% teBF%, BF%e sB1% bardziej prB1%do=
BF%erne,
z tym, BF%e w plazmach moc jest zaleBF%na od jasnoB6%ci, a w LCD tej
zaleBF%noB6%ci nie ma, chyba, BF%e z podB6%wietleniem LED (te sB1% droBF%sz=
e). To
byB3%o omawiane w osobnym wB1%tku kiedyB6%.
Czas reakcji moBF%e byE6% problemem i to teBF% byB3%o omawiane. W/G niekt=
F3%rych
jednak BF%aden problem, niektF3%rzy widzB1% smuBF%enie w taF1%szych modelac=
h, a
wspF3%B3czynniki publikowane przez producentF3%w mogB1% namieszaE6% w gB3%
owie i
trudno teBF% do nich dotrzeE6%.

Z tego co patrzyB3%em, np komputronik, to tak rzeczywiB6%cie jest. A tylko
niewiele firm poszB3%o w plazmy. m.in. Panasonic.

Re: TV plazmowy
Faktycznie te r贸偶nice ostatnio uleg艂y zatarciu.

--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Re: TV plazmowy

pewnie nawet nie hd-ready tylko jakies 1024 x 768,
oczywiscie w 16:9, hehe :)

ale konkretnie co tanio?
napisales tyle, ze nic tylko elaboratami sypac...

Re: TV plazmowy

Taka rozdzielczo艣膰 to ju偶 HD Ready. Poczytaj sobie list臋 wymaga艅 na logo
"HD Ready": minimum 720 linii obrazu, wej艣cie komponentowe, wej艣cie
HDMI/DVI z HDCP i proporcje ekranu 16:9. Piksele nie musz膮 by膰 kwadratowe.

Re: TV plazmowy

Bo LG to shit jest... a procz tego pewnie cale 5 szt mieli w promocji.
Plazma lepsza, na LCD obraz jest nienaturalny, kolory sa przejaskrawione -
do kreskowek i MTV sie nadaje.

50" Panasonic ma 540 W a samsung 65" 650 W - sa to wartosci max .

--
Picasso

Re: TV plazmowy
Witam.

Od niedawna ciesz臋 si臋 plazm膮 FullHD Samsunga 50" z seri 650.

- jako艣膰 obrazu - wy艣mienita
- powidoki s膮 ale znikaja same
- pow艂oki przeciwodblaskowe w tym modelu s膮 doskona艂e - telewizor wisi
naprzeciwko okna i daje si臋 w dzie艅 bez problemu ogl膮da膰 (poprzednio na
kineskopowym Phillipsie 32" ci臋藕ko by艂o ogl膮da膰).
- sygna艂 z dekodera c+ HD ogl膮dam w przypadku kana艂贸w nie HD przez
euroz艂膮cze - du偶o lepszy obraz ni偶 przez HDMI
- obraz z BR Pioneer-a - 偶yletka.
- zu偶ycie pr膮du - zauwa偶alnie wi臋cej, chocia偶 w trybie max oszcz臋dzania
energii moc pobierana wacha si臋 od 60 do 110 W, bez tego trybu zu偶ycie przy
bia艂ym ekranie si臋ga 330W (mierzone miernikiem Energy metter 2500)

Rafa艂

Re: TV plazmowy

Duzymi krokami nadchodza tanie LCD z podswietleniem led dlatego
zwykle podswietlane swietlowkami musza sie wyprzedac aby nie zalegaly
pozniej w magazynach -
 spadly ceny klasycznych LCD a poniewaz plazma zawsze byla tansza to ceny
plazmy tez musialy spasc
aby proporcje byly zachowane

Z punktu widzenia serwisowego czesto plazmy  psuja sie zaraz po gwarancji
(duze moce  tam sie wydzielaja ; moduly zaprojektowane sa jak zwykle "na
styk" a naprawy drogie
Niejednemu bylemu wlascicielowi plazmy  slowa  ZSUS czy YSUS przywoluja
niemile wspomnienia :)

Re: TV plazmowy

JakoB6% Panasonic nie boi siEA% bezpB3%atnie przedB3%uBF%yE6% gwarancji  =
z 2 do 5 lat.

--20%