TV PHILIPS 29PT9521 - opinie

Dnia Wed, 9 Aug 2006 22:58:59 +0200, Tomcio tak nawijal:

Jak OT, to OT: nie warto kupowac telewizora. Po co, zeby sie oglupiac?

Reply to
Franciszek Sosnowski

A nie pora sie rozejrzec za LCD ? Biorac pod uwage cene 1m^2 mieszkania to nie sa nawet takie drogie :-)

Dnia Thu, 10 Aug 2006 02:47:11 +0200, J.F. napisał(a):

Oglądałem ostatnio TV (każdy ma jakieś słabości ;)) u rodziny w telewizorze LCD (jakiś Thomson 32"). MSZ kicha. Ani kolorów dobrych nie miał, a pikseloza duża. Trochę pomogło poustawianie tego i tamtego, ale i tak nie podobało mi się.

To we Wrocku też tak podjechały do góry? ;)

Pozdrawiam Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Marcin Stanisz napisał(a): [ciap]

jeszcze jak, dalej tak pójdzie to mieszkanie będą droższe od oscyloskopów.

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

IMHO trzeba to ze stosownej odleglosci ogladac. A jak ktos nie ma odleglosci to kupuje mniejszy, tanszy.

We wrocku to okropnie :-)