TV nie łapie jednego kanału

Witam, W moim telewizorze (dość stary już) HCM Royal 14' nie mogę nastroić jednego kanału z kablówki - TV 4. Operator podaje, że jest nadawany na kanale S10. Pozostałe - t.j. TVP1 - K09 TVP2 - K10 TVReg - K12 POLSAT - K06 TVN - S09 MIEJSKA - S12

odbieram bez problemu - a tego jednego nie mogę znaleźć. Wszystkie je znajduję w paśmie Vh - mam jeszcze UHF i Vl - ale tam nic nie znalazlem. Czy będę musiał przestroić telewizor? Jeśli tak - to jak się do tego zabrać - jest jakiś układ może, który można wyregulować? Albo coś wymienić? Ew. jakąś przystawkę pomiędzy TV a anteną kablową, żeby ten nieznaleziony kanał "przeniosła" niżej?

Dziękuję za pomoc Pozdrawiam

Reply to
GieTeGie

Użytkownik "GieTeGie" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:cngfn6$58u$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Spróbuj dostroić ten kanał ręcznie (strojenie ręczne), bedąc na TVN (S9) przestrajaj w górę... u mnie to działa, bo na automacie połowy stacji nie znajduje

pozdrawiam

Woytas

Reply to
Woytas

Użytkownik "Woytas" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:cnghim$4ve$ snipped-for-privacy@opal.icpnet.pl...

Tym bardziej że S12 jak pisze zainteresowany , odbiera... Włodek

Użytkownik Woytas napisał:

Ale ja właśnie stroję ręcznie - w tym modelu nawet nie ma automatycznego strojenia :) Ostatnim kanałem w zakresie, jaki mogę nastroić jest właśnie TVN. A podczas strojenia kolejno mam: <<POCZATEK ZAKRESU>>

POLSAT K06 MIEJSKA S12 TVP2 K10 TVP1 K09 TVPReg K12 TVN S09 <<KONIEC ZAKRESU>>

Podałem obok odpowiedniki kanałów jakie dostałem od operatora kablówki (dziwne to bo są jakby nie po kolei te kanały). Byc moze sami nie wiedza co nadaja - ale na karcie telewizyjnej do laptopa (Aver Cardbus) odbieram ten TV4.

Reply to
GieTeGie

to akurat nie dziwota. Między S10 a S11 jest dziura. S10 jest między S9 a K5, czyli spróbować od kanału 5 w dół albo od S9 w górę. Niektóre telewizory fucktycznie tego kanału nie odbierają.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Użytkownik "Waldemar Krzok" snipped-for-privacy@ukbf.fu-berlin.de> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@ukbf.fu-berlin.de...

Mój błąd a powinienem dokładnie wiedzieć (sprawa numeracji S kanałów też się kłania, nasza lub "zachodnia") Włodek

no to coś jest tam poj...mieszane. Jak by nie był ten telewizor pop...rzestawiany, to jest mało prawdopodobne, byś miał K9 między K10 i K12. Może sprawdź na twoim laptopie na jakich kanałach NAPRAWDĘ jest co nadawane, a dopiero potem ustawiaj ;-)

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok