tv lcd z wbudowanym tunerem sat ( cyfra itp) ?

może ktoś się spotkał z jakimś modelem tv, który ma wbudowany tuner sat.
taki, żeby było gniazdo na kartę cyfry, n itp? Może jakieś za i przeciw,
albo doświadczenia z użytkowania takiegowynalazku? pomijam temat że w
przypadku padu tunera zaczyna być kłopot z ew. jego wymianą, ale tak to już
jest w zintegrowanych sprzętach.
Pozdrawiam
Michał

Re: tv lcd z wbudowanym tunerem sat ( cyfra itp) ?

Ja mam Panasonic'a TX-P50GW20 z wbudowanym tunerem satelitarnym oraz modułem
Cyfrowego Polsatu z opcją HD. Jestem bardzo zadowolony. Wszystko obsługuje sie
jednym przyciskiem. Wady to:
pojawiają sie czasami krzaczki przy opisie programów na EPG zamiast polskich
fontów. Ale amo menu po polsku jest bez zarzutu

Pzdr.

Cezi