TV LCD / plazma z funkcją PIP

PoszukujEA% TV LCD / plazma z funkcjB1% PIP, ale z wyborem dowolnego
BC%rF3%dB3%a w okienku. Z tego co wiem obecnie produkowane odbiorniki
umoBF%liwiajB1% wyB6%wietlenie w maB3%ym okienku jedynie sygnaB3%u z tunera=
, a
mnie interesuje Euro / cinch / HDMI. Dodatkowo chciaB3%bym mieE6%
moBF%liwoB6%E6 wyboru BC%rF3%dB3%a dBC%wiEA%ku (bodajBF%e Samsung tak ma).

--
guzik

Re: TV LCD / plazma z funkcją PIP

Stare Samsungi tak miały. Nowe już nie.

Paweł

Re: TV LCD / plazma z funkcją PIP

Ja mam LG i tu ograniczeniem jest nie to co w okienku tylko obraz główny. W
okienku może być cokolwiek natomiast obrazem głównym może być rgb lub hdmi i
to chyba nie wszystkie. Mogę sprawdzić wieczorem bo przyznam się, że to dla
mnie średnio użyteczna funkcja i nigdy z niej nie korzystałem.

PC

Re: TV LCD / plazma z funkcją PIP
 rgb lub hdmi i
Jaki model?

--
guzik

Re: TV LCD / plazma z funkcją PIP
a moze maly nadajnik tv? w okienku bedziesz miec co zechcesz i jeszcze mniej
kabli do ciagniecia. I sasiedzi tez sobie popatrza.

Re: TV LCD / plazma z funkcją PIP

Wystarczy modulator. Podłączysz kablem do wejścia antenowego w TV i
tuner w okienku da radę. :)