TV LCD 42" i 47" - proszę o opinię

Czy coś z tymi TV jest "nie tak" czy po prostu technologia tanieje w oczach?

240Hz, 1080p, 42", 4xHDMI, PC-IN, 500cd/m2, 6.5ms response za $599.99 USD:
240Hz, 1080p, 47", 4xHDMI, PC-IN, 500cd/m2, 4ms response za $799.99 USD:
A może marka RCA nie jest tak popularna jak SONY czy Samsung?? :)
Reply to
Pszemol

W dniu 2010-09-02 16:28, Pszemol pisze:

Jezu chryste 240Hz normalnie toz to szok, zeby tak ewolucja postepowala jak belkot marketoidow byloby wspaniale.

Reply to
konieczko

Ale o co Ci właściwie chodzi? Widziałeś jak telewizory LCD reagują na ruch? Zresztą nie o tym mowa - mi chodzi o ocenę tego sprzętu czy warto za tą cenę.

Reply to
Pszemol

Użytkownik "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl...

Ceny spadają bo teraz LED na topie, a RCA to pierwsze słyszę

Reply to
blur
[...]

Musisz bardzo krótko żyć na tym świecie.

Wiesz Romanie, sam się dałem nabrać na markę RCA - po chwili zastanowienia przypomniało mi się, że oni już od jakichś 20-30 lat nic nie produkują jako firma znana z "pieska i gramofonu"... Znak towarowy RCA się teraz wyświechtuje u innych firm, niestety. Tak że chyba sobie te telewizorki odpuszczę.

Reply to
Pszemol

konieczko snipped-for-privacy@ops.pl napisał(a):

Niby dlaczego bełkot? To amerykański odpowiednik europejskiego 200 Hz -

4 razy częstotliwość odchylania 60 Hz w systemie NTSC. Zobacz, ile u nas jest telewizorów 200 a bywa i 600 Hz.
Reply to
Wmak

W dniu 2010-09-02 18:08, Pszemol pisze:

To tak samo jak z produktami foto marki Praktica, szmalc z Chin.

Reply to
Filip Ozimek

W dniu 2010-09-02 18:52, Wmak pisze:

Przy 2Ghz przestaje mrygac ?

Reply to
konieczko

Sorry panowie - ja rozumiem, że obecnie pewne marki nic nie znaczą. Ale te marki tworzyły historię. Ilu ludzi zna związki pomiędzy RCA, GE, Westinghouse, Thomson. Co dla Was znaczy napis "His Master Voice"? Ilu z Was wie, skąd się wzięła JVC? Itd. Kojarzycie gniazdo/wtyk RCA?

Jak człowiek na grupie elektronicznej pisze "a RCA to pierwsze słyszę", to mi się naprawdę smutno robi :(

Użytkownik "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl...

tak na oko to normalne ceny

|category_root|Home+entertainment+and+sat+nav|14419512/c_2/2|cat_14419512|Televisions|14419667.htm

m4rkiz

Tak, tak - w tym sensie się z Tobą zgadzam... Ja tylko zorientowałem się że właśnie dlatego że nazwę RCA znam i dosyć dobrze mi się ona "kojarzy" to zaciekawiły mnie te TV... Dobrze że w porę przypomniałem sobie, że to już nie jest to dawne RCA/JVC z tradycjami tylko przeciętny składacz taniego sprzętu. Nawiasem mówiąc widzę że japońska witryna JVC wciąż ma logo tradycyjne z pieskiem słuchającym głosu swego pana z gramofonu... Czyli wychodzi z tego, że JVC wciąż można kupować a od RCA uciekać ;-)

Reply to
Pszemol

U nas w Krakowie na giełdzie się na nie mówiło "czincze" :-) Czy nazwa "cinch" to był jakiś unik aby nie używać patentów RCA?

Reply to
Pszemol

Pszemol pisze:

o ile wiem ( proszę mnie poprawić) to ten podwójny kabel ekranowany jest bardziej RCA niż wtyk/gniazdo chinch

ToMasz

Reply to
ToMasz

W dniu 2010-09-02 20:46, Pszemol pisze:

A ty chlopcze wiesz o tym ze przy odsiwerzaniu powyzej 25 ramek/s ludzkie oko nie zauwaza nic poza mryganiem?

Reply to
konieczko

???

Amerykańska firma elektroniczna RadioShack oferuje wtyki RCA:

To się "u nas na wsi" w Krakowie nazywało "czincze". Nie znam historii nazwy "cinch". Prawdopodobnie to tak jak z "adidasami marki Puma", i "cinch" to mogła być po prostu nazwa firmy oferującej wtyki RCA i się nazwa przyjęła... :-)

Reply to
Pszemol

In news:i5oe26$63f$ snipped-for-privacy@news.onet.pl, konieczko snipped-for-privacy@ops.pl nabazgrał: (ciap)

Taaa to co chciałbyś żeby Ci wyrosło, bebesznia czy rypciny, czy to i to?

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Tak bez sepulek?