TV LCD - Page 2

Re: TV LCD

A potem uslyszec "czego sie spodziewales po plazmie za 2000" ? :-)

J.

Re: TV LCD

Czy mógłbys myśleć w swoim wątku? Q.... mać.

Remek

Re: TV LCD

A z ciebie oczywiście buractwo wyszło z okazji świąt. Nie jesteś
właścicielem wątku. Cały sens newsów jest, że z odpowiedzi korzysta nie
tylko założyciel wątku ale też inni. Marek byłby kretynem gdyby zakładał
teraz własny, identyczny tematycznie wątek. A tak wyszedłeś na kretyna ty.

--
bez pozdrowień
MD

[...]

Buractwo to wyszło raczej z Ciebie. Nie jesteś w stanie załozyć własnego
wątku? Włazisz w butach do cudzego mieszkania i jeszcze się sadzisz.
Zamulasz mi wątek swoim tematem i uważasz, że to normalne? Pełna wolność w
internecie daje min. taki efekt, że każdy cham i prostak może wleźć.

Remek

Re: TV LCD

To akurat nie ja wszedłem. Zrozum idioto, że nie jest w dobrym stylu
zakładać po sąsiedzku podobny wątek. A ty zainicjowałeś temat i w tym
momencie kończą się twoje prawa do wątku. Jest on własnością publiczną i
każdy w nim może pisać, pytając czy odpowiadając. Pod warunkiem, że
mieści się w tematyce wątku. Jak ci się idea usenetu nie podoba to
wypierdalaj z newsów. To nie jest hotline dla Remka.

Re: TV LCD

Naprawdę rozumiesz netykietę? To kilka krótkich cytatów:

- zakaz pisania nie na temat

- Nie działaj na czyjąś szkodę

- Zawsze pisz na temat i możliwie zwięźle

Czy wprowadzanie do konkretnego wątku innego tematu to jest przestrzeganie
netykiety? Czy zamulanie wątku innymi sprawami to przejaw kultury bycia?
Jest jedna naczekna zasada. Jeśli nie jesteś pewien jak się zachować -
zachowaj sie przyzwoicie. Postaraj sie to zrozumieć.

Remek

Re: TV LCD

Podczepił się do wątku ze swoim pytaniem. To było jak najbardziej na temat.

Właśnie to robiłeś przeganiając go z wątku.

To był ten sam temat.

Czy zamulanie wątku innymi sprawami to przejaw kultury bycia?

Nie potrafiłeś zachować się przyzwoicie. Wątek założony przez ciebie ma
też służyć innym. Zarówno jako wpis archiwalny jak i tym, którzy w
czasie dyskusji chcą się podłączyć z podobnym pytaniem. Po to właśnie
żeby nie zamulać grupy wieloma pytaniami na ten sam temat. Okazałeś się
idiotą który traktuje grupę jako hotline, w dodatku mający służyć
wyłącznie tobie.

Re: TV LCD

A patrzyłeś dzisiaj w lustro? Jesteś chamem, który uzywa obraźliwych
sformułowań zamiast argumentów rzeczowych. Tępaków nie zamierzam dalej
czytać.

PLOMK PALANCIE!!!

Remek

Re: TV LCD

A czego ty oczekiwales od TV HDready 1366x768 za tysiac zlotych ????????

Nastepnym razem zanim kupisz TV idz do salonu i zobacz jak odtwarza
material pozniej decyduj, bo teraz twoje zale sa nie na miejscu.

Re: TV LCD

Elementarnej uczciwości od producenta. Właściwym miejscem dla złomu jest
wysypisko, a nie sklep. 1000 zł tez piechotą nie chodzi. Zdaje się, że
obowiązują, albo powinny obowiązywać jakieś normy. Widziałem w życiu setki
telewizorów, ale takiego g... jeszcze nie.

Wyobraź sobie, że jestem starszym, schorowanym człowiekiem mieszkającym w
pipidówku. Do najbliższego "salonu" mam 35 km. W moim grajdole są dwa sklepy
RTV i tylko w jednym był ten TV (jako jedyny). Zrobiłem komuś "prezent".

Następnym razem zanim coś napiszesz dobrze się zastanów. Świat nie kończy
się na ludziach, którzy nie widzą dalej jak czubek własnego nosa. Osobnikach
ograniczonych i prymitywnych. Bardzo mi pomogłeś i dużo wniosłeś do wątku.

Remek

Re: TV LCD

akurat tv HDREADy lepiej radzi sobie z sygnałem analogowym

Rozmydlenie mozna regulować w menu, jest sporo ulepszaczy które bardziej
psują niz poprawiają.
Odległość oglądania obrazu: jeżeli patrzy się z bliska na 32" do widać
każdą niedoskonałość

nie ma co ameryki odkrywać: przy analogowym obrazie najtańszy CRT będzie
lepszy od najtańszego LCD

Re: TV LCD
A to niby dlaczego?
Wg mnie kółko zrobione z 8 pikseli bardziej będzie wyglądało lepiej niż
to zrobione z 4.
--
Pozdro
Simon

Re: TV LCD

Z 4 czy 8 pikseli to kółka nie zrobisz. ;-)
Spróbuj na monitorze komputerowym LCD pozmieniać rozdzielczość od natywnej
do niższej. Zobacz co dzieje się z obrazem w rozdzielczości np. 800x600
wyświettlonym na LCD z natywną 1280x1024. Czy literki są  ostre? ;-)
Potem obejrzyj sobie jak to wygląda na monitorze CRT np. 17".
Plazma w swojej budowie jest podobna do CRT (ekran zbudowany jest ze
świecącego pod wpływem padającego nań źródła wyzwalającego luminofor).
Jeżeli mamy materiał 1080p to na LCD o rozdzielczości natywnej 1900x1080
będzie wyglądał bardzo dobrze. Natomiast materiał o niższej rozdzielczości
będzie gorszy. W plaźmie jest dużo lepiej ze skalowaniem sygnału SD.
Ogólnie rzecz biorąc to dobrze umówić się ze sprzedawcą i mieć możliwość
sprawdzenia TV w domu (nie zawsze jest taka możliwość). Kumpel kupił w
Biedronce Oriona 32" FHD za 999zł i po tygodniu oddał, bo sygnał z kablówki
(analogowy i cyfrowy) nie wyglądał najlepiej (na mojej plaźmie Panasonic PV8
czy na Samsungu C450 wyglądał znacznie lepiej). Kumpel sam ma Samsunga CRT
29" 4:3 i na razie pozostanie przy CRT. :-)

Re: TV LCD

To fakt. Już wyłączyłem uwydatnianie krawędzi. Jest inny objaw. Czuję swąd
smażonej izolacji. Czy te LCD tak mają, czy może usterka?

lepszy od najtańszego LCD

Mimo wszystko mnie to zaskoczyło. Bo niby dlaczego? Nie występują wady
geometrii, zbieżności, liniowości, sferyczności itp. z którymi musieli
walczyć konstruktorzy CRT. Czy chodzi wyłącznie o elektronikę modułu
analogowego, potraktowaną po macoszemu bo niedługo zniknie analogowa TV?
Jednak pozostaną własne zasoby analogowe choćby na taśmach VCR, płyty DVD z
filmami, czy własne pamiątkowe archiwalia analogowe. To nieważne? Wyrzucić?

Remek

Site Timeline