TV->LAN/WLAN

Czesc Wszystkim

Myslalem nad puszczeniem sobie TV przzez LAN/WLAN i chcialem sie spytac,
czy jest jakis sprzecik, ktory by umozliwial zrobienie czegos takiego.

Antena TV->konwerter(serwer) TV/IP -> router(LAN/WLAN)-> klient (linuks,
android, windows - minimum Linux i android musialby byc obslugiwany)

Na kliencie bylaby np pjakas apka, lub przez przegladarkwe www ktora by
sie laczyla z serwerem, wybierala kanal TV ktory chce sie ogladac, a
nastepnie serwer by transmitowal tylko ten jeden kanal.

Wiem, ze calego sygnalu TV nie eda sie epuscic po skeetce, bo kretka ma
za male pasme.

Widzialem jakies podobne rozwiazania ktore lapalo sygnal tv z powietrza,
a nastepniee etransmitowalo przez wbudowane wifi do apki na iphonie, ale
to nie dla mnie, bo po pierwsze nie mam iphona, a po drugie trzeba sie
speepcjalnie podlaczac do innego AccessPointa.

Jest jakis protokol IPTV, ale nie wglebialem sie w jeego dzialanie, gdyz
i tak nie moglem znalezc zadnego sprpzetu do tego.

Doradzicie cos?

Pozdrawiam
Pawel

Re: TV->LAN/WLAN

? jako multicast.
http://allegro.pl/tbs-2900-moi-streaming-box-i6283843795.html
http://allegro.pl/mobilny-tuner-streamer-dvb-t-do-ip-funke-tv4me-i677655081
2.html
http://allegro.pl/tv-box-kii-pro-t2-s2-android-5-1-s905-2-16gb-wifi-i669370
3676.html?bi_s=ads&bi_m=showitem%3Aactive&bi_c=Y2FtcGFpZ24AMjI1NTk1ND
kAMjk5NzYwAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=e6ab3cfe-0684-4
5df-bca1-c13929a3145a

http://www.hospitableit.com/howto/streaming-dvb-t-over-an-ip-network-using-
mumudvb-on-a-raspberry-pi-3/

Re: TV->LAN/WLAN

Fajna sprawa. Nie wiedzialem, ze to jest az tak rozbudowane. A co byscie
edoradzili? W ktora strone isc?
W strone dedykowanego urzadzenia, czzy raczej jakis maly tuner USB
podpiety do kompa?

Osobiscie bym sie sklanial do rozwiazania nr 2, czyli maly tuner (Sa
wogole jakies male tunery tv/sat?) podpiety do kompa, tymbardziej, ze
chodzi mi na okraglo bananaPi jako serwerek (nie wiem, czy by uciagnal
dekowanie sygnalu itp).

Jest tylko jeden problem z tym rozwiazaniem, w miejscu gdzie stoi ten
Bpi, nie ma w poblizu anteny, ale jest skretka ktora konczy sie eprzy
antenie i myslalem o podlaczeniu tunera do anteny i z drugiej strony do
extendera usb przez skretke(np. takie cos:
https://www.digitus.info/en/products/computer-accessories-and-components/computer-accessories/usb-accessories/da-70141 /)
a na drugim koncu przez USB do tego bpi, lub innego kompa.

Co sadzicie o takim rozwiazaniu? Dzialaloby to?

Co do bpi, to zastanawiam sie nad kupnem czegos mocniejszego, ale to
moze w nastepnym watku.

Re: TV->LAN/WLAN

pzdr, j.r.

Re: TV->LAN/WLAN