TV cyfrowa w ustawie

Pan Andrzej Ława napisał:

Który to z PiSu -- kaczorkowaty, z takimi pomysłami, a w dodatku rudy?

Jarek

Reply to
Jarosław Sokołowski

Nie zrozumiałeś.

Pan Andrzej Ława napisał:

Gdybym zrozumiał, to bym nie musiał zadawać dodakowych pytań. Pytanie o to, "kiedy ten ryżawy kaczorek wymyśli coś takiego: [tu opis jakiejś durnoty]" padło *w związku* z przytoczoną inicjatywą ustawodawczą zrodzoną w głowie posła. Nie zrozumiałem (i nadal nie rozumiem), dlaczego ów poseł został nazwany "ryżawym kaczorkiem". Dlatego spytałem, który to. Bo może określenie to ma jakieś uzasadnienie.

Jarek

Reply to
Jarosław Sokołowski

W dniu 2011-05-16 09:27, Piotr Gałka pisze:

Coś mi dowcip stępiał, bo nie czuję tych dwóch stron. Strona 1: Popieram zapis ustawy (ten o wymaganiu podpisu), bo w ten sposób blokujemy oszukiwanie. Strona 2: Nie popieram zapisu ustawy bo...? Tu nie czuję...

Generalnie, podpisuję się pod oboma tezami.

Pozdrowienia, MKi

Reply to
MKi

Drużyna jednych kaczek wymyśliła, a drużyna drugiego kaczorka wbrew zapowiedziom nie odrzuciła.

Teraz jasne?

Użytkownik "MKi" snipped-for-privacy@to-nalezy-wywalic.op.pl> napisał w wiadomości news:iqrr0c$g83$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

bo... skoro obowiązuje zasada 'nieznajomość prawa szkodzi' to aby (w zgodzie z konstytucją) wszyscy byli równi, sugeruję przyjęcie zasady "wszelka niewiedza szkodzi", a więc również ta o sposobach kodowania TV - a zapis ustawy ma zabezpieczać przed tą niewiedzą więc jest sprzeczny z tym co proponuję.

Coś słyszałem wczoraj w radiu o nożach - może przy kupowaniu noża kuchennego też będzie papier że klient jest świadom, że kupuje przedmiot niekompatybilny z tym, co wolno mu mieć w torbie jak wyjdzie na ulicę. Może to jednak jakoś inaczej rozwiążą i będzie zaświadczenie pozwalające na jednorazowy transport, a może specjalne plombowane opakowania (zwrotne).

A może przy kupowaniu 7805 powinno się podpisywać, że jest się świadomym, że nie wolno zrobić z niego zasilacza 12V-5V bo sprawność jest niezgodna (tak mi się wydaje) z wymaganiami unijnymi (autentycznie nie wiem, czy zasilając nim coś co pobiera 10uA (sprawność zasilacza 0,2%) nie łamię prawa).

Pozdrowienia, P.G.

Reply to
Piotr Gałka

Do wyboru jest 20 typow 7805 w TO220 , czesc ma obudowe normalnej grubosci ale chinczyk zaproponowal tansze bo zaoszczedzil na miedzi , wprowadzil 2x ciensze , w sklepie brak o tym info . Jak przychodzi do montazu takiego TO220 do radiatora to wychodzi kupa w pewnych przypadkach . Wszyscy doskonale to wiedza tylko pozniej jest placz ze sie nie nadaja i trzeba kupic dobre .

O tym uczyli w przedszkolu ew. 1-szej klasie .

Reply to
nenik