TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze - Page 2

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

Wiesz, gdyby nie kanał Mango, to w życiu bym nie kupił satelity.;)

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

Wątpię, by cię było stać na kupno SATELITY.
Poszukaj sobie, jakie były koszty wystrzelania np. któregoś satelity z rodziny
Eutelsat albo Astra.
ODBIORNIKÓW SATELITARNYCH możesz sobie kupić nawet kilka....

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

http://allegro.pl/satelita-mechanizmu-roznicowego-iveco-daily-i2073944727.html

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze
In the darkest hour on Tue, 21 Feb 2012 12:51:57 +0000 (UTC),

Nie podają kosztów wystrzelenia. ;)

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
[ 08:16:24 user up 13087 days, 20:11,  1 user, load average: 0.50, 0.81, 0.27 ]

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

Jak wystrzeli, to trzeba kupić nówkę na allegro i gadać z mechanikiem,
ile weźmie za wymianę.

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

No i wykazałeś się tym, że nie wiesz, co to jest 'skrót myślowy', potoczny
jezyk.

Osioł jesteś.:)

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

W potocznym języku też nie należy mylić pojęć.
A "skrót" niezły - z 36 tysięcy km zrobić ze 3 metry.

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

Heh, A kondon, to kondom, a nie kondensator. Nie pisz juz nic wiecej
madralo.

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

To takie rzeczy wciąż jeszcze trzeba kupować? Myślałem, że to
jest w internecie albo przekazywane razem z nadawanym kanałem.

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

Nie upadłem jeszcze na głowę żeby odpalać komputer tylko po
to, by sprawdzić co w TV ;-))

EPG to działa albo nie działa ;-). Zależy na którym kanale

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

Trudno mi jest wczuć się w osobę oglądającą telewizję, ale czy
nie można raz na tydzień przejrzeć programu w Internecie
i wydrukować sobie co ciekawszych propozycji?

Czyli jednak pozostaje tylko kiosk. Tam jest wszystko. Ale jak
ktoś ma w kablu trzysta kanałów, to ten program co go kupuje
w kiosku, to on musi chyba mieć formę książki telefonicznej?

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

Wszystkich programów nie mam, ale mniej więcej połowa jest. Program na 2
tygodnie ma jakieś 100 stron.

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

To ja tym bardziej tego nie rozumiem -- na tym wydruku Ctrl-F
przecież nie działa. Ale ja w ogóle nie rozumiem ideii telewizji
z trzystoma kanałami. Mam polować w tej dżungli na coś atrakcyjnego,
a jak znajdę, to konsumować na miejscu, bo nie ma lodówki? Wiem,
że teraz dają od razu dekodery z twardym dyskiem i możliwością
zaprogramowania nagrywania. Ale to jest chore. Lepiej żeby to ONI
wszystko od razu nagrali, a mnie dali po prostu wgląd asynchroniczny.
Przekaz synchroniczny, to może był dobry, ale w XX wieku.

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

(ciap)

Bo "Oni" nadal prowadza badania nad "rezonansem kształtu" ;-)

--
Włodek

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

No nie działa, ale i tak jest lepiej, niż w USA. Istnieje Teletext albo inne
online-gazety. Ale jest inaczej, niż przed laty. Na przykład nie potrzeba
reżysera dla F1, bo program leci na 10 kanałach jednocześnie, każda kamera
oddzielnie. OK, reżyser jest, bo jest kanał "zbiorczy", ale reszta leci tak
sobie. Nie wiem, mi się podoba. Nie nagrywam nic, bo gdzieś zawsze jest coś,
co mi podejdzie. A jak nie, to mam jeszcze książki. Papierowe.

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

Zapomniałem o sporcie. Ja na oglądanie sportu w ogóle nie mam najmniejszej
ochoty. Ale rozumiem, że może mieć ogromne znaczenie, by patrzeć w ekran
w tym samym czasie, kiedy kopią, skaczą, warczą motorem.

Jak od czasu do czasu mam kontakt z telewizorem, to też mi zwykle coś
podchodzi -- na zasadzie egzotyki. Nawet to zmienianie kanałów mnie bawi.
Jednak szybko się nudzi -- najwyżej po kilku godzinach mam dość na parę
miesięcy. Książki są wybitnym przykładem podejśćia asynchronicznego --
czytam kiedy chcę. Z małymi ludzikami na ekranie kiedyś to było niemożliwe,
ale teraz jest. Więc jeśli już, to korzystam w ten sposób (choć i tak
bardzo rzadko).

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

zalezy od trybu zycia. nieregularny - ot np masz teraz wolna chwile,
skonczyles czytac newsy, cos bys poogladal ... i po co program z calego
tygodnia analizowac. Regularny ... praca, dzieci, obiad ... i po co caly
tydzien analizowac, skoro mozna zobaczyc co dzis po dzienniku bedzie.

Albo przejrzysz program z tygodnia, pozycji nazwijmy to pierwszego gatunku
nie ma, drugiego gatunku sa np dwa, trzeciego jest juz troche .. ale jak
akceptujemy trzeci, to moze i czwarty nam sie spodoba .. a to juz mozna nie
odchodzic od telewizora, bo tych programow jest ze 40 :-)
Poza tym interesujacy tytul moze sie okazac nieinteresujacy, trzeba szukac
dalej.

Ctrl-F ... find ?  a co chcesz szukac ? Np "wladce pierscieni" i sie
dowiedziec ze to za rok beda puszczac ?

Bo programy komputerowe troche nie dorosly i troche przyjemniej przeglada
sie papier niz monitor. i na papierze mozna cos podkreslic ..

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

A to nie jest tak, że jak *teraz* mam chwilę czasu i chcę pooglądać TV,
to włączam, przelatuje po kanałach i sprawdzam co *teraz* nadają?
Do tego program nie jest potrzebny.

Tak właśnie wyobrażam sobie używanie telewizora -- włączam, pstrykam,
jak coś się trafi, zatrzymuję się na dłużej i oglądam do końca. Jeśli
nie -- pstrykam dalej aż do znudzenia. Więcej nie oczekuję, więc nie
mam do nikogo o nic pretensji.

Jakbym wiedział, że chcę akurat "władcę pierścieni", to bym sobie kupił,
pożyczył, dostał, ściągnął, znalazł na YT, poszedł do kina, wziął z półki
czy dysku itp. A Ctrl-F choćby do znajdowania "Piątek 22:00" na tych
trzystu kanałach. Bo te programy, to są chyba tak drukowane, po kolei.

Raczej ci co je robią.

Jeśli chodzi o spisy i katalogi (słowniki, programy etc.), jest
zdecydowanie odwrotnie.

A w tekscie elektronicznym nie?

-- Ale czy masz pan chwilkę czasu?
-- Mam.
Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

Widać, że nie masz telewizora. :)
Przelatując po kolejnych kanałach możesz trafić na:

1. reklama
2. reklama
3. reklama
4. zajawka programu
5. reklama
6. reklama
7. zajawka programu
8. napisy końcowe
9. reklama
10. reklama

I nadal nie wiesz co oglądać. :)

Ja nie lubię oglądać filmu od połowy. Wolę wcześniej przeczytać, co będzie
za godzinę lub dwie.

Drukowane są najczęściej w kolumnach obok siebie, aby 22:00 wypadała we
wszystkich kanałach mniej więcej na tym samym wierszu strony.

Jak wiesz czego szukasz, to łatwiej Ctrl-F. Jeśli chcesz porównać coś na
kilku stronach, to dla mnie łatwiejszy do ogarnięcia jest tekst drukowany.

I do sprawdzenia każdego podkreślenia włączać komputer?

yabba

Re: TV cyfrowa i kablowa - raz jeszcze

Jak znam życie, to bym godzinę rozpoczęcia przegapił i trafił na napisy
końcowe. Ale ja jak coś sobie zaplanuję, to lubię to zrealizować. Więc
zaraz w te pędy bym ten sam film ściągnął z jakiegoś torrenta. I by na
mnie mówili, żem pirat. No i na co mnie to? Wole nie mieć telewizora.

Te trzysta obok siebie? Co mi tam, wierzę na słowo.

Jeszcze łatwiej, jak się porównywane teksty ustawi na jednej stronie.

Ja nie wyłączam.