Tuner TV Sat

Te 7.2 mm to jest średnica kabla, do jakiego pasuje ten wtyk.

Reply to
Wmak

Dnia 08-12-2011 o 22:50:53 Remek snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

wg mnie bez sensu, lepiej kupic cyfrowy odbiornik dla kanałów naziemnych DVB i mieć 10 polskich kanałów niż 300 FTA na których nie ma co oglądać.

Reply to
janusz_kk1

zwróć uwagę na tunery Fergusona, tanie i dobre. Jesli HD to seria Ariva.

Reply to
BearBag

Użytkownik "janusz_kk1" napisał:

wg mnie bez sensu, lepiej kupic cyfrowy odbiornik dla kanałów naziemnych DVB i mieć 10 polskich kanałów niż 300 FTA na których nie ma co oglądać.

Pytałem o opinie o tunerach, a nie rad co mam oglądać. Twoje gusta w tym zakresie mnie nie interesują.

Remek

Reply to
Remek