Tuner TV Sat

Witam

Bardzo proszę o podpowiedź w kwestii zakupu cyfrowego tunera TV Sat FTA.
Chodzi o to by był przyjazny dla użytkownika tzn. łatwo się go programowało
(konfiguracja anteny/konwertera, DiSEqC, wyszukiwanie kanałów, tworzenie
listy użytkownika, itp). Na Alledrogo wybrałrm kilka ofert. Proszę o opinie.

http://allegro.pl/tuner-satelitarny-cyfrowy-medion-gwarancja-fvat-i196229255
2.html
http://allegro.pl/polski-elcad-ds-2s-usb-pvr-timeshift-tnk-na-swieta-i197541
5930.html
http://allegro.pl/nowosc-tuner-linbox-cr1-srebrny-cyfra-tnk-i1985153513.html
http://allegro.pl/nowosc-tuner-linbox-cr1-czarny-cyfra-tnk-i1985153539.html
http://allegro.pl/tuner-dekoder-opticum-x80-do-tnk-pl-menu-wys-24h-i19829660
22.html
http://allegro.pl/linbox-cr1-do-telewizja-na-karte-tnk-cyfra-spliter-i196882
9580.html
http://allegro.pl/show_item.php?item19%65504450&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C
5%82+wys%C5%82any.&msgtoken04%8a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a8
6acf77d00be2ff62
http://allegro.pl/tuner-dekoder-adb-1180-cx-np-do-tnk-na-karte-i1965504450.h
tml
http://allegro.pl/tuner-dekoder-opticum-x80-pod-tnk-hdmi-sd-euro-i1978859478
.html
http://allegro.pl/tuner-dekoder-opticum-x80-pod-tnk-sd-wyprzedaz-i1977156360
.html

A przy okazji. Może ktoś wie czy mozna jeszcze gdzieś kupić złącza F o
średnicy wewnątrz ca 7 mm pasujące do starszego typu kabli o średnicy 7 mm
(grubszych od obecnie stosowanych). Sprzedawcy z Alledrogo nie bardzo wiedzą
o co pytam. Przeważnie podają średnicę zewnętrzną złącza np. 7,2 mm.

Remek

Re: Tuner TV Sat
http://www.dipol.com.pl/zlacze_f_nakrecane_7_2_mm_E8009.htm

Te 7.2 mm to jest średnica kabla, do jakiego pasuje ten wtyk.

Re: Tuner TV Sat

Dzięki za ten link. Juz kupione. Kłaniam nisko.

Remek

Re: Tuner TV Sat

wg mnie bez sensu, lepiej kupic cyfrowy odbiornik dla kanaC5%82C3%B3w =
naziemnych  =

DVB
i mieC4%87 10 polskich kanaC5%82C3%B3w niC5%BC 300 FTA na ktC3%B3ry=
ch nie ma co oglC4%85daC4%87.

-- =

Pozdr
Janusz

Re: Tuner TV Sat
Użytkownik "janusz_kk1" napisał:

wg mnie bez sensu, lepiej kupic cyfrowy odbiornik dla kanałów naziemnych
DVB
i mieć 10 polskich kanałów niż 300 FTA na których nie ma co oglądać.

Pytałem o opinie o tunerach, a nie rad co mam oglądać. Twoje gusta w tym
zakresie mnie nie interesują.

Remek

Re: Tuner TV Sat
zwrF3%E6 uwagEA% na tunery Fergusona, tanie i dobre. Jesli HD to seria
Ariva.

Site Timeline