Tuner TV Sat

Witam

Co jest potrzebne do zaprogramowania tunera TV Sat przez złącze RS232? Czy
trzeba mieć programator, czy wystarczy komputer z odpowiednim programem?
Chcę spróbować wpisać do mojego tunera kanały z Astry 19.2 bo z tunera nie
chce się zaprogramować. Skan dochodzi do 12-13% i tuner się wyłącza. Co to
może być? Na Hotbirdzie 13 i na Astrze 23,5 jest dobrze. Skan odbywa się
prawidłowo. Dziwna jakaś historia.

Remek

Re: Tuner TV Sat
W wiadomości:iscg0a$qro$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl,

zbiła się grupowa szklana kula i nikt nie wie jaki masz tuner

--
VSS

Re: Tuner TV Sat

Sorry. Nie sądziłem, że to istotne. To jest Digital M35.

Remek

Re: Tuner TV Sat

To nie jest tuner to zabawka, jak kupisz kiedys tuner DVB-S to wroc i
moze pogadamy.

Re: Tuner TV Sat

Czytałeś matole moje pytanie? Swoje rady wsadź sobie w d... Co za palant!

Remek

Re: Tuner TV Sat

W dupe to moge ci wlozyc swojego kutasa przyglupie.

Re: Tuner TV Sat

Remek cwoku wioskowy ty myslisz ze RS232 to jest magiczne zlacze ?  Zeby
moc programowac tuner przez RS'a to najpiew trzeba miec odpowiedni
program a pozniej liste kanalow. Twoj Tunerek to daj dzieciom do zabawy.
Ja za swoj dalem 8 lat temu 1600zl i moge go programowac przez RS232,
USB, Ethernet ale w komplecie dostalem komplet narzedzi matole.

Jak kupisz Tuner to wroc pogadamy, jak narazie idz do pisakownicy i
zmien grupe bo ta nie jest wlasciwa.

Re: Tuner TV Sat
(ciap)

a) to nie będzie musiał pytać
b) nie Ty jeden decydujesz o tym czy grupa jest właściwa

Moduł logiki dwuwartościowej sobie wszczep do mózgu!

BTW g..o nas obchodzi ile dałeś, i za co (np. niebieskie podświetlenie do
trampek)

--
Włodek

Re: Tuner TV Sat
Wal sie na ryj pedale.

Re: Tuner TV Sat

I co - zal dupe sciska ze teraz to samo mozna kupic za 16 zl ?

Panowie - obaj - do apteki, kupic sobie nerwosolu i melissy,
potem do biblioteki, przeczytac "grzecznosc na codzien" i mozecie
wracac na newsy.

J.

Re: Tuner TV Sat
Hello J.F.,

Nie, Jarku - do KF. Koniecznie.

Re: Tuner TV Sat

Zal dupy nie sciska bo taki sam dzisiaj ponizej 500zl nie schodzi a jego
zabawka kosztowala 42zl.

Sa tunery ktore maja liste kanalow programowana przez RS232 ale tak jak
napisalem wczesniej do tego jest potrzebny odpowiedni soft dedykowany
dla konkretnego tunera i lista kanalow.

Re: Tuner TV Sat

Ale gdybys tak napisal od razu, nikt nie zastanawialby sie
czy jestes glupkiem czy nie, a jedynie - czlowiek pomocny
i dziekujemy mu za pomoc.

Przeciez to takie proste.

Artur(m)

Re: Tuner TV Sat
In the darkest hour on Mon, 6 Jun 2011 09:33:30 +0200,

Trafil swoj na swego. Obydwaj na usenecie nie grzesza uprzejmoscia...

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
[ 11:16:31 user up 12825 days, 23:11,  1 user, load average: 0.18, 0.61, 0.12 ]

Re: Tuner TV Sat

Sie qrwa odezwal wysoko urodzony kulturalny cham z wioski pod bialymstokiem.

Re: Tuner TV Sat

Jak jeszcze raz przeczytasz, na spokojnie i dokładnie,
będziesz wiedział co pomyślą o Tobie.

Sporo melisy i będzie dobrze - nawet u Ciebie.

Artur(m)

Re: Tuner TV Sat
Myślę, że spora grupa ludzi na tej grupie może w ogóle nie zaprzątać
sobie myśli tym co Arkady/Rysio/kilka innych osobowości tego delikwenta
bluzga, tylko tnie go po IP (NNTP-Posting-Host: 212.109.147.62).

Re: Tuner TV Sat

Ale wiesz ze nie da się go zaprogramować przez RS-232 czy chodzi ci o to
że nie jest to tuner za 1600 zł. Tak w ogóle to należą ci się od grupy
wyrazy uznania, zachwytu i uwielbienia że stać cię było na sprzęt za
1600 zł.

Zamierzasz moderować grupę?
Skąd się tacy ORMOwcy biorą?

Re: Tuner TV Sat
Witam

B1%cza. Co to
MiaB3%em podobny przypadek. Podobnie zachowywaB3% siEA% jakiB6% tani  (200
zB3%)   Ferguson.
Akurat do tego tunera jest dostEA%pny soft do wgrywania nowego
oprogramowania i edycji list kanaB3%F3w.
Ale ja sprF3%bowaB3%em czegoB6% innego. ZauwaBF%yB3%em, BF%e tuner resetuje=
 siEA%
zawsze w tym samym miejscu podczas skanowania. ZapamiEA%taB3%em to miejsce
(procenty przeskanowanych kanaB3%F3w) i przy nastEA%pnym skanowaniu przez
chwilEA% zasB3%oniB3%em konwerter rEA%kB1% (mam B3%atwy dostEA%p bo antena =
jest na
balkonie). OczywiB6%cie tuner przeskanowaB3% czEA%stotliwoB6%E6, niczego n=
ie
znalazB3% i "poszedB3% dalej". Pewnie kilku programF3%w nie zapisaB3% do
pamiEA%ci ale to akurat mnie nie bolaB3%o bo nie wiedziaB3%em czego nie
zapisaB3%. Ciekawe co takiego leci z satelity, BF%e aBF% wysypuje siEA%
program w tunerze? Pewnie lepszy soft w tunerze zachowaB3% by siEA%
poprawnie!

Re: Tuner TV Sat

Wystarczy zeskanować np. Euronews który ma 11 ścieżek dźwiękowych lub arabskie
pakiety zawierające info o strefie czasowej dla wszystkich krajów języka
arabskiego. Jeśli soft nie jest przygotowany na to, że pewnych danych może być
więcej niż założył to sobie Chińczyk który to programował dostajemy ewidentny
przypadek "buffer overflow" który w zależności od miejsca wystąpienia
rozpieprzy system przydziału pamięci lub zniszczy adres powrotu na stosie
procesora.