Tuner DUAL 6500RDS z wieży ... jak uruchomić bez pozostałych elementów wieży

Witam! Jest turner firmy DUAL model 6500RDS będący częścią wieży. Nie posiada własnego zasilacza z 230V, jedynie złącze krawędziowe do podłączenia do reszty zestawu (którego oczywiście nie ma). Sygnały na złączu są następujące

- zasilanie AC do stabilizatorów na płytce (12V/5V) napięcia wyjściowe są prawidłowe

- zasilanie żarzenia AC do displaya VFD ok 1,5V jest

- zasilanie DC 6V - do procesora obsł. diplay (LC86P1632) - jest

- Remo - wyjście sygnału z Remote Control?

-DATA/BUSY - tu zaczynają się problemy ...

po podłączeniu napięć tuner nadal pozostaje ciemny i głuchy ... i nie mrugnie nawet kropką na wyświetlaczu

i moje pytanie Czy ktoś ma doświadczenie w tego typu zabawach, tzn uruchamienie tunera będącego częscią wieży? Czy układ do poprawnej pracy wymaga komunikacji z resztą zestawu po liniach DATA/BUSY? Może ktoś dysponuje schematem /serwisówką :)))

w skrócie - jak to ożywić ... na święta

pozdrawiam P

Reply to
PeterWRo

Procesor sterujący może być we wzmacniaczu i nie mam mozliwości sterowania tunerem bez niego. Trzeba rozebrać sprzęt i popatrzeć co tam jest w środku.

Reply to
nom