TTL 7413 odpowiednik w wersji HC, HCT, AC, ACT, F?

Czy TTL-ka 7413 (dwie bramki NAND cztero-wejściowe Shmitta) jest na tyle
starą konstrukcją logiczną, że nigdy nie wyszło nic nowszego z rodziny HC,
HCT, AC czy F?
Czy w ogóle produkuje się coś takiego? Bo google milczą na ten temat.
Czym to zastąpić 1:1 bez jakiś tam kombinacji na druku (zworek, przecinania
ścieżek, dodawania kolejnych kości).
Oczywiście musi to być bramka cztero-wejściowa ze Schmittem więc inwertery
74HC14 odpadają.

Re: TTL 7413 odpowiednik w wersji HC, HCT, AC, ACT, F?
BOFH excuse 423: It's not maniek compliant.
Google milczą, eh?
< http://42.pl/u/1F9f

Sławek
--
  ________
_/ __/ __/ 148. Z ostatniej chwili: teoria superstrun zaczyna zdychac.

Szukałem pod kątem PDF-ów.
Skoro PDF-a nie znalazłem to stwierdziłem, że należy w ogóle zapomnieć.
Skoro taki dobry jesteś w poszukiwaniach to poproszę jeszcze jakiś dokument
na temat budowy wewnętrznej typowej bramki wykonanej w technologii "F" "ALS
"AS"
Bez problemu można znaleźć schemat wewnętrzny od zwykłej po przez stare L,
H, kolejne LS, S gdzie dokładnie widać co zmieniono, co zmniejszono, co
dodano.
Nigdy jednak nie natknąłem się na czym polegały ulepszenia kolejnych wersji
ALS, F, AS i jakie są wewnętrzne zmiany w strukturze.

Re: Schemat wewnętrzny bramki TTL serii F, ALS, AS

F musisz szukac u http://www.fairchildsemi.com/

F00 sprawdzilem, schematu brak, wiec musisz poszukac jakiego ogolnego
dokumentu.

AS i ALS to moze u TI ..