Trzy diody LED

Okurayama!!! Kiedy się wreszcie te ludzia nauczą, że LEDów nie można łączyć równolegle? Jak równolegle, to przez opory wyrównawcze, no i sprawdź max prąd dozwolony dla tych LEDów, bo inaczej będą one świecić dużo słabiej (znaczy na czarno).

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Bruno Wątpliwy:

chyba rok temu był tu wątek na ten temat, LEDów świecących na czarno po przepaleniu. A naprawdę bezpośrednie połączenie LEDa do baterii jest najlepszym sposobem na wysłanie go do krainy wiecznych elektronów.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

kwestia dostarczenia energii: zamiana białych LEDów na czarne dziury świecące na czarno ;-)

no to nie będą świecić.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Po sklepach nie chodzisz. Ja tam np widzialem zarowki "Black Light" :-)

Wednesday, July 09, 2003, 9:02:39 AM,"Bruno Wątpliwy" nastukał(ła):

BW> Pomijaj±c dowcipno¶ć - nie widziałem w życiu czegokolwiek ¶wiec±cego w tym kolorze BW> :-) Patrzac na temat logicznie: Zalozmy ze jestes w ciemnosciach i zaswiecasz czarna diode.. skoro jest czarne na czarnym to sie beda zlewac ze soba i sumarycznie nie zobaczysz nic :D To by wyjasnialo to ze takiego ustrojstwa NIE DA SIE zobaczyc :D

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=