Trwalsze potencjometry z otworem?

Witam

Szukam potencjometrow z otworem - cos jak taki:

Problem w trwalosci - typowo producenci deklaruja 500 ustawien, potrzebne mi wiecej przynajmniej 10.000.

Tak, wiem ze sa potencjometry ze sciezkami z tworzywa - ten slad badam, ale potrzebuje tez tansza alternatywe...

Podpowiecie gdzie pytac?

Ilosc jednorazowo okolo 1000szt zaleznie od ceny. Potrzebne docelowo wiecej.

Jakub Jewuła

Witam Sprawdź ceny potencjometrów cermetowych (ceramika metal), są trwalsze od węglowych i mniej "trzeszczą" - w miarę zużycia. PP

Reply to
PL(N)umber_One