Trwalsze potencjometry z otworem?

Witam

Szukam potencjometrow z otworem - cos jak taki:
http://allegro.pl/potencjometr-piher-100r-pt10-mh-cena-za-5szt-i2102752778.html

Problem w trwalosci - typowo producenci deklaruja 500
ustawien, potrzebne mi wiecej przynajmniej 10.000.

Tak, wiem ze sa potencjometry ze sciezkami z tworzywa -
ten slad badam, ale potrzebuje tez tansza alternatywe...

Podpowiecie gdzie pytac?

Ilosc jednorazowo okolo 1000szt zaleznie od ceny.
Potrzebne docelowo wiecej.

Re: Trwalsze potencjometry z otworem?

A cyfrowe?
Te nie mają problemu z ilością ustawień.

--
Irokez

Re: Trwalsze potencjometry z otworem?
Witam
Sprawdź ceny potencjometrów cermetowych (ceramika metal), są trwalsze od
węglowych i mniej "trzeszczą" -  w miarę zużycia.
PP