(Troche NTG) Krzywy telewizor

Teść zamarzył Sobie kupić zakrzywiony 55 calowy TV Prosi więc mnie abym z nim po sklepach pojeździł. To i jadę W EUROrtv AGD maja taki jaki chciał teściu

Są gotowi zapakować, sprzedać na raty, wnieść do domu powiesić na ścianie itp Pełna profeska. Teściu jednak mówi że idziemy po sąsiedzku do Mediaexpert Taki sam TV u nich jest, cena taka sama, jak pytamy sprzedawcę to zaczyna robić wszystko abyśmy tego telewizora nie kupili. Mówi ze w zakrzywionych złe widać, że już wycofują zakrzywione telewizory ze sprzedaży, z dużą lupą podchodzi do telewizora i pokazuje przez lupę że są piksele(na moje pytanie czy w domu telewizję przez lupę oglada nie był łaskaw odpowiedzieć),że jego znajoma kupiła i niezadowolona;) i jeszcze coś tam na nie W zamian namawia na również 55 calowy telewizor ale płaski nawet 3 stówy tańszy Ja nauczony doświadczeniem lat ubiegłych nic teściowi nie doradzam, nic nie sugeruję żeby późniejsze ew niezadowolenie nie było na mnie. Za transport robię po prostu. Teściu decyzję wcześniej miał podjętą ze chce krzywy to i kupił ten krzywy. Mi tam rybka. Ciekawi mnie na co tam w Mediaexpercie tych sprzedawców zadaniują że odradzał kupno krzywego samsunga a polecał proste telewizory trzech innych firm

A może faktycznie te krzywe to takie złe są?

Przywieźliśmy do domu podłączyliśmy, działa, obraz wg mnie ok, żadnych wad póki co nie widzę. Oczywiście świadom jestem ze wejście do takiego marketu to ostry pojedynek ze sprzedawcami, że im nie zależy na tym aby klientowi dobrze doradzić tylko na tym aby sprzedać to na co są zadaniowani. Ale z takim odradzaniem od zakupu to się pierwszy raz spotkałem. Oczywiście przy zakupie i przy kasie ostra batalie bo za kolejne 25%ceny ubezpieczenie dorzucić chcieli,oprócz tego kabel, klawiaturę, listwę antyprzepięciową itp. I wielkie zdziwienie że za gotówkę skoro oni mają raty 0%. Ale ten etap udało nam się przebrnąć bez strat czyli kupiliśmy sam telewizor bez dodatkowych pierdółek.

Kolejne ciekawe doświadczenie za mną A te curved tv to takie złe faktycznie?

Reply to
Kris

W dniu środa, 15 marca 2017 14:48:04 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

A jak już o tym tv pilot wyglada tak

pierwszej chwili myślałem ze będzie to mega niefunkcjonalne. Jednak z pół godziny tym się pobawiłem i okazało się wprost przeciwnie- bardzo funkcjonalny, niewielkich rozmiarów pilot Dobry kierunek wg mnie

Reply to
Kris

Ja w niczym nie widzę wyższości krzywego. Jak kupowałem chciałem płaski ale z parametrami, które oczekiwalem były tylko krzywe. Jest to ewidentny przykład ściemy marketingowej. Zresztą zalety, jakie próbuje wmówić producent można (podobno) zauwazyc siedzac w ognisku krzywizny na bezdechu. Czyli w warunkach, jakich nigdy nie będziesz oglądał.

To jest pilot z (o)błędnikiem (czujnikiem ruchu/położenia)? Widzę, że każdy model samsunga to inna koncepcja pilota.

Reply to
Marek

Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

Ale jak tu szybko zmienic kanal z 4 na 11, potem na 33, potem na 23, potem znow na 4 ?

W dniu środa, 15 marca 2017 15:13:05 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Pilotem od dekodera;)

Reply to
Kris

W dniu środa, 15 marca 2017 15:12:12 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

Mnie to generalnie rybka bo nie jestem telefanem. Teściu chiał krzywy to sobie kupił. Chciał to ma Generalnie ma do niego podpięty dekoder od kablówki a teściowa czasami coś na ipla czy yotyube oglada Wg mnie armata na wróbla ale chcieli to maja;)

Prawe mówiąc nie mam pojęcia. Z pół godziny w ręku to miałem ale mi się wydało bardzo funkcjonalne. Do tej pory na pilotach głośniej-ciszej/kanał w góre-kanał w dół to były 4 przyciski- tu te funkcje opędzili dwoma przyciskami. Brak klawiszy numerycznych też w niczym nie przeszkadza bo do tv podłączony jest zewnętrzny dekoder kablówki Do przeszukiwania YouTube żaden pilot wygodny nie będzie tam klawiatura jest potrzebna. Aczkolwiek tym dołączonym coś tam na próbę na YouTube szukałem i całkiem sprawnie to idzie literka po literce zapytania wpisywać.

Reply to
Kris

Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com... W dniu środa, 15 marca 2017 15:13:05 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Dobry trop ... ale taki telewizor i nie ma wbudowanego dekodera ? :-)

W dniu środa, 15 marca 2017 15:54:41 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Ale czy to zadziała z lokalną kablówką tego sprawdzać mi się nie chce. Obsługę dekodera, pilota do kablówki teście już opanowali teraz przestawiać ich na coś innego? Cierpliwość u mnie ma swoje granice a i ciekawsze rzeczy mam w życiu do robienia;)

Reply to
Kris

W dniu środa, 15 marca 2017 15:54:41 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Telewizor pewnie ma dekoder, ale taki UPC (czy inni nie wiem) wymusza używanie dostarczonego dekodera i basta. Nie zmienisz kanału inaczej niż na tym mułowatym ustrojstwie z UPC.

Reply to
Swift

Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup W dniu środa, 15 marca 2017 15:54:41 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Mi chodzi tylko o kierunek rozwoju.

Moze to i prawda, ze kazdy ma jakis dekoder, a telewizor jest juz tylko monitorem. Wystarczy jeden przycisk na pilocie :-)

Tudziez jednak komputerem z roznymi programami - i tu sie przydaje cos ala myszka. Samsung i LG maja takowe w ofercie, ten tez taki jest ?

Ten myszo-pilot LG dobrze dziala ... sprzetowo, bo uzywanie na telewizoro-komputerze jest jednak troche uciazliwe, jak trzeba tekst wprowadzac.

W dniu środa, 15 marca 2017 16:11:36 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Mniejsza o to. Ciekawi mnie ciągle dlaczego w Mediaexpercie wręcz nachalnie zniechęcali do zakupu tego tv. No i z tym oglądaniem obrazu przez lupe to mnie gościu zaskoczył. Musieć jakieś szkolenie mieli i ichnie marketoidy ich w lupy wyposażyli i nakazali używać;))

Reply to
Kris

Sprzedaje się te, na których jest największa marża lub stoi więcej w magazynie :-)

c.

Reply to
Cezar

Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

Eee tam ostry - wiesz co chcesz, to kupujesz bez problemu.

No ciekawe - takie zadanie - oproznic ze staroci, czy wlasnie dobrze doradzali :-)

A ... zobacz co to za model ten plaski, i ile kosztuje w sklepie obok i na ceneo. Moze u konkurencji juz 600 zl tanszy i trzeba sie postarac aby sprzedac bez strat :-)

Hm, telewizora tam nie kupowalem, ale przy kasie to raczej nie miejsce na takie dyskusje ... przy kantorku w srodku ?

A RRSO tych rat jakie ? Zdaje sie, ze tez 0%, co juz cel zadaniowania stawia pod pytajnikiem. Baze klientow do celow marketingowych buduja ?

Bedziesz mial informacje z pierwszej reki :-) Ja tam wiekszych zalet nie widze.

Użytkownik "Swift" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@googlegroups.com... W dniu środa, 15 marca 2017 15:54:41 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Telewizor pewnie ma dekoder, ale taki UPC (czy inni nie wiem) wymusza używanie dostarczonego dekodera i basta. Nie zmienisz kanału inaczej niż na tym mułowatym ustrojstwie z UPC.

Ja mam w złącze CI+ w telewizorze włożony moduł deszyfrujący z UPC. Nie mam jednak funkcji dostępu do bibliotek filmów itp., które to funkcje są tylko w dekoderze.

Reply to
yabba

W dniu środa, 15 marca 2017 16:40:37 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Nie każdy taki asertywny jest Teściu jak kilka miechów temu wszedł do marketu zapytać o laptopa to mu "doradzii" takiego za prawie 4 tysie(10rat po 400 zł Panie nie odczujesz) Sęk w tym że on laptopa używa do przeglądania FB, oglądania filmików z YouTube i grania w gierki na kurnik.pl Czyli taki laptop za niewiele ponad 1000zł jak nic mu by starczył a "doradcy" doradzili sprzęt za 4tysie. Na szczęście wtedy nie kupił

Może i z ciekawości w wolnej chwili zerknę

Nie ma kantorka w środku u nas ani w mediaexpert ani w eurortv. Przy wyjściu są biurka gdzie sę płaci za zakupy i odmawia rat, ubezpieczeń i produktów dodatkowych;)

Na reklamie 0% Ale klient siedzi czeka na decyzje banku to jakieś ubezpieczenie można sprzedać. A i "wstępna konfiguracje" czy jakoś tak za chyba 39zł proponowali. Nie skorzystaliśmy- w domu tv do prądu podłączamy, na ekranie pytanie po jakiemu się komunikować ma, wybranie sieci wifi, wpisanie hasła i sprzęt działa. Ot i "wstępna konfiguracja"

Wiązanie klientów Klient zadowolony że 0% przyjdzie po coś jeszcze, zadzwonić z "promocją" można itp. Normalna sprawdze

Ja tam nawet nie wiem jakie zalety producent wymienia. Nie doktoryzowałem się z tego Jak mi w poprzednim telewizorze matryca pękła to kupiłem za 1700 czy 1800zł jakiegoś 55caloweg TCLa i działa Jak tak w necie poczytać to te TCL to bardzo przyzwoite telewizory zresztą co jako użytkownik potwierdzam Zresztą za te 1700zł jak podziała ze 3 lata to zadowolony będę. A 2 lata gwarancji bez łaski jest

Reply to
Kris

Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com... W dniu środa, 15 marca 2017 16:40:37 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Ale "zapytac". To inna rozmowa i inna sprawa.

A potem bedzie narzekal, ze wolno chodzi :-)

Pomylilo mi sie z MM. Mediaexpert ... musze sobie przypomniec jak to to u mnie wyglada ... ech ta skleroza - da sie kupic szybko :-)

Takie tam wiazanie - jak klient pieniadze ma, to zlecenie ustawi i wiecej odwiedzac nie musi. A jak sie spoznia z platnosciami ... to lepiej bylo brac gotowka.

Oczywiscie raty dobra sprawa dla wielu klientow, ale jak widac, ze chce zaplacic gotowka, to czemu na raty namawiac ? Widac takie zadanie :-)

No, jeszcze bym rozumial, ze klient z gotowka, jak sie go wypusci z ratami, to moze przyjdzie po cos drugiego skoro gotowka gniecie :-).

Albo po prostu rozwijaja swiadomosc, ze tu mozna ratami, na drugi raz klient przyjdzie i kupi, mimo ze gotowki brak :-)

Ale jednak bardziej bym rozumial, gdyby tam jakies niewielkie odsetki byly.

Chyba troche lepiej widac, jak siedzisz blisko, a ekran duzy. Ale ... z tego sie robi telewizor jednoosobowy.

Choc w sumie ... zona nie lubi meczy, a maz nie lubi seriali. A jak terminy koliduja, to drugi telewizor mozna na raty :-)

A ja sie troche wycwanilem - Tesco sprzedaje telewizoty Technika. Marka znana chyba tylko Tesco.

Moze i dobre ... ale gdzie mozna pobrac upgrade softu ? A to skomplikowany wyrob, czy mozna ryzykowac, ze nigdzie ?

No chyba ze jak mowisz - 2 lata na testowanie i ewentualne uszkodzenie :-)

w sumie racja ze krzywy to dla jednej osoby. Przy cztero metrowym ekranie zastanawialem sie czy go nie skrzywic. Wzialem sznurek i wyszlo ze na koncach bylby 5 centymetrow odchylony. To sobie darowalem bo w moim przypadku bylo by to troche wiecej niz 1%.

Reply to
Zenek Kapelinder

W dniu środa, 15 marca 2017 17:48:17 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Na ich stronie jest. Ale nie upgradowałem póki co. Jak wszystko działa z godnie z moimi oczekiwaniami to i sensu upgradować nie widzę

TCL to chyba największy na świecie producent telewizorów na dzisiaj Często w różnych testach ich telewizory biją na głowę tzw "renomowane" marki. Poczytaj w necie trochę o tej firmie jest

Reply to
Kris

Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup W dniu środa, 15 marca 2017 17:48:17 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Do TCL. Bo do Techniki nie ma :-)

A niech sobie bedzie jaki chce - powiedzialem sobie kiedys "nie bedziesz kupowal elektroniki bez supportu" ... ale nie zawsze dotrzymuje :-)

W dniu 2017-03-15 o 14:48, Kris pisze:

Tylko to nie jest ubezpieczenie, tylko polisa. A na co polisa? To trzeba przeczytać. Jest wiele wyłączeń.

Robert

Reply to
Robert Wańkowski