Trochę OFF, dobrze siejący zasilacz

Zasilacz telewizora ktC3%B3ry tak siaC5%82 C5%BCe zakC5%82C3%B3ciC5%
82% WiFi w promieniu 200m :)
http://technowinki.onet.pl/poradniki/co-w-domu-zabija-twoja-siec-wi-fi,2 =
,4816073,artykul.html

Zastanawia mnie C5%BCe aC5%BC tak wysokie czC4%99stotliwoC5%9Bci i m=
oce osiC4%85gneC5%82y te  =

zakC5%82C3%B3cenia
C5%BCe 'zabijaC5%82y' WiFi na doC5%9BC4%87 sporym obszarze, i to w s=
przC4%99cie raczej nie  =

amatorskim.

-- =

Pozdr
JanuszK

Re: Trochę OFF, dobrze siejący zasilacz

http://technowinki.onet.pl/poradniki/co-w-domu-zabija-twoja-siec-wi-fi,2,4816073,artykul.html

Kup sobie akwarium, _wiec_;)

Re: Trochę OFF, dobrze siejący zasilacz
Hello janusz_kk1,

http://technowinki.onet.pl/poradniki/co-w-domu-zabija-twoja-siec-wi-fi,2,4816073,artykul.html

Podejrzewam, że raczej to dość paskudna awaria, z którą sobie serwis
nie mógł poradzić i mniej kłopotliwe było kupienie dziadkowi nowego
telewizora niż męczenie się ze struclem.

Re: Trochę OFF, dobrze siejący zasilacz

http://technowinki.onet.pl/poradniki/co-w-domu-zabija-twoja-siec-wi-fi,2,4816073,artykul.html

Może zasilacz a może coś innego? Nie wiem, czy autor opisu wiedział o
czym pisze. Niektóre telewizory miały ogromny problem z zakłóceniami
rozsiewanymi przez gniazdo antenowe w stronę kabla. Efekt był taki, że w
całym pionie anteny zbiorczej AZART wszyscy mieli problemy, gdy
posiadacz tego TV zaczynał go używać. Można było odłączyć kabel
antenowy, podłączyć miernik do jego gniazda i np. na częstotliwości
70MHz był całkiem spory poziom sygnału. Coś mi się zdaje, że to były TV
Schneider.
Maciek

Re: Trochę OFF, dobrze siejący zasilacz

Jeśli to prawda - czy ktoś, kto się podpisał pod CE dla tego złomu,
dostał po dupie?

Re: Trochę OFF, dobrze siejący zasilacz
<ROTFL>

Re: Trochę OFF, dobrze siejący zasilacz