Trial Altium Designer 9 – czy ktoś poprawnie zainstalował?

Witam

Czy komuś udało się poprawnie pobrać a potem zainstalować Altium Designera
Summer 9 build ....? Ja najpierw przez torrenty pobrałem wersje
build9.0.0.17654. Główny zip rozpakowuję się do wersji instalacyjnej, ale
instalator zgłasza błąd CRC pliku \setup\m79.cab. Podobnie gdy pobrałem ze
strony altim wersję build9.2.0.18802. Praktycznie to samo głównego zipa
rozpakowuje do postaci instalacyjnej, ale setup zgłasza błąd pliku CAB. Tym
razem \setup\m17.cab. Oczywiście z uwagi na inne wersję nie można podmienić
uszkodzonych plików .CAB. To co, te pliki nie nadają się do instalacji,
jest jakiś 'myk' czy mam zepsutą kartę sieciową (tą od internetu)?

Pozdrawiam MArek

Re: Trial Altium Designer 9 - czy ktoś poprawnie zainstalował?
...tu CBA, rozmowa kontrolowana, rozmowa kontrolowana... :)

Re: Trial Altium Designer 9 – czy ktoś popraw nie zainstalował?

A próbowałeś normalnie ze strony internetowej Altiuma?
Nie wiem jak obecnie, ale w czasach Protela DXP udostępniali oficjalnie
do ściągnięcia wersję trial.

Re: Trial Altium Designer 9 - czy ktoś poprawnie zainstalował?

no przecieBF% napisaB3%:

 "Podobnie gdy pobraB3%em ze strony altim wersjEA% build9.2.0.18802.
Praktycznie to samo gB3%F3wnego zipa
rozpakowuje do postaci instalacyjnej, ale setup zgB3%asza bB3%B1d pliku
CAB."

Czyli problem nadal wystEA%puje.
U mnie siEA% trial kiedyB6% daB3% zainstalowaE6%, ale to byB3%o przed
"dziewiB1%tkB1%" wiEA%c nie pomogEA%...
Marek

Re: Trial Altium Designer 9 – czy ktoś popraw nie zainstalował?

Trial to nie wiem, ale legalny instaluje sie bez problemu (zarowno z DVD
jak i sciagniety ze strony Altium).

--
Jerry1111

Site Timeline