Trefne układy Altery ??

hello,

Kupiłem w TME jakis czas temu pare sztuk EPM7032SLC44-10, dzisiaj przyszedł
czas na ich zastosowanie. Wczesniej w tym układzie (zwykła kombinowana
logika, bez czarowania) stosowałem kostki kupione 2 lata temu (oznaczenie
identyczne), ale zapas sie skończył, te programowały się OK. Z nowymi jest
kłopot, przy próbie programowania Quartus krzyczy, ze układy mają "Invalid
JTAG ID". Napisy tez mają jakies ciemniejsze, podejrzane ogólnie są z
wygladu ;) Trafił ktoś z Was moze na taką dziwną serię ? Mam tego 5 sztuk,
wszystkie mają ten sam problem.

pozdr

@

Re: Trefne układy Altery ??
Ja bym zrobil portret tym kostkom i wyslal zapytanie do Altery czy to ich
produkcja, powinni sie zainteresowac.

Tomek

Re: Trefne układy Altery ??

Prawdopodobnie inne Silicon Revision. Numer "rewizji" może być zawarty w
JTAG ID
(w Xilinxach jest, być może w Alterach też). Programujesz to którymś z
BlasterĂłw?

Re: Trefne układy Altery ??

byteblaster na LPT

@

Re: Trefne uk?ady Altery ??

Miałem podobny problem z PIC'ami. Te akurat programowały się góra kilka
razy i wywalały błąd (nie nie były to wersjie OTP ;-))

--
#begin 755 signature.exe
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB

Programator nic nie warty...

Re: Trefne uk?ady Altery ??

Skoro microchip nie potrafi zrobić programatora wartego cokolwiek to już nie
wiem...