Tranzystory mocy MOSFET do czego można wykorzystać dużą ilość?

Witam kolegów,
trafiła mi się ładowarka do jakiś ra
diotelefonów czy czegoś w tym stylu. W środku znalazł
em płytkę na której jest 140 tranzystorów MTP 3055 E
w obudowie TO220
http://tiny.pl/h22d6 niby to MOSFET 12A
, 60V.
Do czego można by wykorzystać taką ilość? Sz
czerze mówiąc nie mam pomysłu. Raczej coś prostego ;)

--

morghul

Re: Tranzystory mocy MOSFET do czego można wykorz ystać dużą ilość?
W środku znalazłem płytkę na której jest 140 tranzystorów MTP 3055 E w
obudowie TO220
pomysłu. Raczej coś prostego ;)
nawlecz na kabelek, zrobisz sobie różaniec ;)
A serio - to możesz np zrobić przetwornicę 12v>230v, czyli podzielić na
dwie części, pogonić je jakimś generatorem typu sg3525 (nie wiem czy
zejdzie do 50Hz?) i taktować tym na przemian dwa uzwojenia (z odczepem w
środku, podpiętym do +12v) jakiegoś toroida 12V<>230v.

--
> [...]
Re: Tranzystory mocy MOSFET do czego można wykorzystać dużą ilość?
środku znalazłem płytkę na której jest 140 tranzystorów MTP 3055 E w obudowie
Raczej coś prostego ;)

Kolega w watku obok potrzebuje wiadro tranzystorow :-)

J.

Re: Tranzystory mocy MOSFET do c zego można wykorzystać dużą iloś ć?
BTW, koledzy
http://eterstar.pl/pub/alle/tranzyst/tranzy
s_01.JPG czy te duże elementy skręcone śrubami z kleks
em czerwonej farby na nakętce to dławiki?

--

mor
ghul

Re: Tranzystory mocy MOSFET do c zego można wykorzystać dużą iloś ć?
Tu: http://eterstar.pl/pub/alle/tranzyst/tranzys_06.JPG w
idać lepiej.

--

morghul

Re: Tranzystory mocy MOSFET do czego można wykorzystać dużą ilość?
skręcone śrubami z kleksem czerwonej farby na nakętce to dławiki?

Niewatpliwie rdzenie kubkowe.

Jesli maja tylko jedno uzwojenie - to dlawiki.

J.

Re: Tranzystory mocy MOSFET do czego można wykorz ystać dużą ilość?
skręcone śrubami z kleksem czerwonej farby na nakętce to dławiki?

Skoro wygląda jak dławik i kwacze jak dławik to to pewnie...kaczka.