transoptor poczworny so16

A zobacz tutaj, czy o takie Ci chodzi?

cepilek

wiem czemu link poszatkowało poprzednio - w razie czego gdy i teraz się stanie tak to pod tym linkiem co się wyświetli wpisz "transoptor" a wejdziesz tam gdzie chciałem Cię skierować. Sklep jest w Krakowie na ul Godlewskiego.

Reply to
cepilek

To forum nie cierpi długich linków jak z tego wynika....

Reply to
cepilek

To nie jest forum, tylko grupa dyskusyjna. A długie linki wchodzą bez problemu, gdy się korzysta z normalnego (lub mniej) czytnika a nie z onetu:

To po co jest onet jak on nie działa jak należy? A co to jest "czytnik" w Waszym wydaniu, bo ja mam czytnik kart pamięci z aparatu fotograficznego, czy to coś podobnego?

Reply to
cepilek

W dniu 2010-03-07 13:08, snipped-for-privacy@onet.pl pisze:

Nie po co, tylko dlaczego jest? A jest dlatego bo ma niewymagających użytkowników.

Czytnik newsów.

Mario

A w jakich okolicach szukasz, bo ja akurat mieszkam w Krakowie przy jednym ze sklepów elektronicznych, ale dopiero jutro będą czynne od 10.00. Do Microsa mam daleko. Jak chcesz abym sprawdził w tym sklepie co mieszkam koło niego to daj znać na priv.

Reply to
cepilek