transoptor poczworny so16

Witam

Potrzebuje takiego transoptora poczwornego w obudowie smd o rastrze 1,27.
Zamowilem
TLP521 ale sie okazlo, ze to normalna duza obudowa tylko ma nozki troche
zmienione do
montazu powierzchniowego.

Znalazlem uklady SFH6916 i TLP281 ale one sa praktycznie niedostepne.

Da sie cos takiego kupic ??

Jeżeli chodzi o parametry to mysle, ze praktycznie kazdy bedzie dobry.

Nie mam sily projektowac calej plytki od nowa.

Re: transoptor poczworny so16
A zobacz tutaj, czy o takie Ci chodzi?
http://www.katalog.micros.com.pl/katalog.php ?
kat08%2085051,Transoptory_poczwórne,Transoptory,Optoelektronika

Re: transoptor poczworny so16
http://www.katalog.micros.com.pl/katalog.php ?
kat08%2085051,Transoptory_poczwórne,Transoptory,Optoelektronika
Nie wiem czemu link poszatkowało poprzednio - w razie czego gdy i teraz się
stanie tak to pod tym linkiem co się wyświetli wpisz "transoptor" a wejdziesz
tam gdzie chciałem Cię skierować. Sklep jest w Krakowie na ul Godlewskiego.

Re: transoptor poczworny so16
To forum nie cierpi długich linków jak z tego wynika....

Re: transoptor poczworny so16
Hello cepilek,

To nie jest forum, tylko grupa dyskusyjna. A długie linki wchodzą bez
problemu, gdy się korzysta z normalnego (lub mniej) czytnika a nie z
onetu:
http://www.katalog.micros.com.pl/katalog.php?kat08%2085051

Re: transoptor poczworny so16
To po co jest onet jak on nie działa jak należy?
A co to jest "czytnik" w Waszym wydaniu, bo ja mam czytnik kart pamięci z
aparatu fotograficznego, czy to coś podobnego?

Re: transoptor poczworny so16

Nie po co, tylko dlaczego jest? A jest dlatego bo ma niewymagajB1%cych20%
uBF%ytkownikF3%w.

ci z

Czytnik newsF3%w.
http://www.newsreaders.info/recommended-newsreaders.htm

--20%

Re: transoptor poczworny so16

Widziałem tą strone. Szukam jakiegoś normalnego sklepu gdzie bez proszenia
sie można kupić pojedyńcze sztuki. Ale z drugiej strony nigdzie nie widze
tych
TLP281-4. Tylko w microsie twierdzą, że mają.

Re: transoptor poczworny so16

A w jakich okolicach szukasz, bo ja akurat mieszkam w Krakowie przy jednym ze
sklepów elektronicznych, ale dopiero jutro będą czynne od 10.00. Do Microsa
mam daleko. Jak chcesz abym sprawdził w tym sklepie co mieszkam koło niego to
daj znać na priv.

Re: transoptor poczworny so16

Majš "od zawsze" - tylko ta przesyłka .....
http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.phtml?search=tlp281&idp=1#search%3Dtlp281
--
Pzdr.
MM

Re: transoptor poczworny so16

http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.phtml?search=tlp281&idp=1#search%3Dtlp281

szt. w magazynie: 0

w katalogu moze i maja

Re: transoptor poczworny so16

http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.phtml?search=tlp281&idp=1#search%3Dtlp281
"towar w trakcie przyjmowania na magazyn "
Ciekawe jak długo będš przyjmowali ????
--
MM

Re: transoptor poczworny so16

http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.phtml?search=tlp281&idp=1#search%3Dtlp281

Jeszcze przyjmujš widocznie.

Re: transoptor poczworny so16

http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.phtml?search=tlp281&idp=1#search%3Dtlp281
Już przyjęli, jak się pospieszysz to dla Ciebie wystarczy ;-)
--
MM

Re: transoptor poczworny so16

http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.phtml?search=tlp281&idp=1#search%3Dtlp281

Faktycznie. A ja już zaprojektowałem nowš płytkę i chyba tych nie
potrzebuje.

Ale dzięki za informacje.

Site Timeline