Transmiter FM

Szukam takiego:

1. wyświetlacz min 2,4 cala

2. możliwość podłączenia pendriva z mp3

3. gniazdo jack 3,5 audio

Jak dotąd na znanym portalu aukcyjnym jest tego mnóstwo, ale jakoś punkt 2
wyklucza się z 3. A jak chcę oba.

Wie ktoś gdzie kupić taki?

Pozdrawiam

Re: Transmiter FM

model FM-01D ma i USB i jacka ... a nawet slot na SD/MMC
niestety ma LCD 1,4 cala tylko ;)

--
IDKrzych

"Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
Re: Transmiter FM

PENTAGRAM Vanquish VOLT 8GB
http://www.proline.pl/?p=PENTA+5103-8BK#topprodid

niestety jakoś tajemniczo poznikał ze wszystkich sklepów, allegor itd, ktoś
może wie o co chodzi?

Re: Transmiter FM

Wiem, oglądałem.

PENTAGRAM Vanquish VOLT 8GB
http://www.proline.pl/?p=PENTA+5103-8BK#topprodid

niestety jakoś tajemniczo poznikał ze wszystkich sklepów, allegor itd, ktoś
może wie o co chodzi?

Może o to że wyświetlacz 1,1 cala? Nie o to mi chodzi.

Panowie, ja wiem że byle radio z USB za 100 zł będzie o wiele lepsze, ale to
ma być coś zupełnie innego, ten transmiter posłuży mi do konstrukcji innego
urządzenia. Szukam dalej.

[...]

Mam poprzedni model nie używam na słuchawkach :( Wkładanie i wyjmowanie
słuchawek uszkadzało mp3 :( Wymieniłem gwarancyjnie 3 modele. Pozostałe
funkcje działają oki.

--
Mariusz S

Re: Transmiter FM
Co co Ci w ogóle transmiter FM? Toż to relikt, a jakość nadawania z tego
typu produktów (wszystkich bez wyjątku) pozostawia wiele do życzenia. No
chyba że lubisz mieć jakość w stylu starej przegranej 3x kasety
magnetofonowej. Lepiej zainwestuj w sprzęt obsługujący USB/AUX-IN czy co tam
chcesz. A jak chcesz super niskim kosztem to wyciągnij radio i wykonaj
własnoręcznie AUX-IN poprzez wpięcie kabla z wejściem JACK, pod głowice
magnetofonową. Jakość będzie nieporównywalnie lepsza, a za wykonanie
zapłacisz może z 5zł (sam przewód + wejście jack). Nie napalaj się raczej na
monitorki, bo monitorek kolorowy w zderzeniu z jakością transmittera to jak
facet w garniturze, który negocjuje warunki umowy handlowej w jaskini.

Przemyśl to.

Re: Transmiter FM
Użytkownik "adriano"  napisał w wiadomoœci grup

Na jakosc to specjalnie nie narzekam, raczej na moc tego wynalazku -
slabszy niz lokalne stacje, znalezc wolny kanal  trudno, w podrozy po
kraju wolne czestotliwosci zamieniaja sie w zajete ..

J.

Re: Transmiter FM

Jeszcze tego brakowało, żeby transmiter nadawał z mocą lokalnej stacji!
Zresztą prądu w gnieździe zapalniczki by na to brakło. Jeśli chodzi
o poziom sygnału, to wiele powinno zależeć od umieszczenia anteny
w samochodzie. Ja mam nad środkiem przedniej szyby i jest OK.
Jeśli antena jest gdzieś z tyłu, może być gorzej. Ale można próbować
"rozszczelnić" kabel antenowy przy radiu. To co da się zauważyć,
to mniejsza głębokość modulacji. Ale i tak wartość S/N w warunkach
samochodowych jest wystarczająca. Jeśli ktoś nie odróżnia tego od
trzykrotnie przegranej kasety, to najprawdopodobniej po prostu jest
głuchy.

Re: Transmiter FM
Użytkownik "Jarosław Sokołowski"  napisał w

No wiesz - z uwzglednieniem odleglosci. Stacja ma 10 km, nadajniczek
1m, stacja ma np 100kW, nadajniczkowi wystarczylby 1mW.
Ale niech ma 10mW, zeby nei byl zaklocany :-)

Antena jest gdzie jest (na dachu ?), nadajniczek niby mozna przeniesc,
ale w gniezdzie jest dobrze ... no i bywa zagluszany.

Mozna, ale jak juz kombinowac, to moze wykombinowac jak zrobic tor
m.cz :-)

J.

Re: Transmiter FM

U mnie nie jest. Nie wiem ile ma mW.

Nad szybą samochody przeważnie mają dach.

Nadajnik jest kawałek pod szybą, tam gdzie zwykle jest gniazdo
zapalniczki. Do anteny nawet metra nie ma. I właściwie to prawie
ją widać.

E tam, to nie Wolna Europa. Niby czym zakłócany? Moc też do anteny
dociera wystarczająca.

Jednak troche by się trzeba było nakombinować. I drutologię jakąś
zapuścić. A ten kabel antenowy, to po prostuy trzeba zepsuć. Zepsuć
każdy potrafi.

Re: Transmiter FM

Sądzę że masz kiepskie radio w samochodzie i jakaś lokalna
stacja na sąsiednim kanale przestawia Ci radio z transmitera na tą
stację bo jest zwyczajnie "za blisko" w dziedzinie częstotliwości...

Site Timeline