transformatorki do wyzwalania tyrystorów szukam

Witam zna ktoś producenta lub dystrybutora gotowych transformatorków do wyzwalania tyrystorów mocy (przekładnia 1:1) ? niby mam przepis na to 100 zwojów do 100 zwojów tylko że mam problem ze znalezieniem rdzeni a gotowy w rozsądnej cenie byłby jak znalazł pozdrawiam

Reply to
alex

Jakiż może być problem ze znalezieniem rdzeni? Klupnij spam w moim podpisie...

Podpowiem Ci, że dość dobrze sprawują się w tej roli... dławiki skompensowane na rdzeniach toroidalnych.

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news:133490652.20081028233614@pik-

A karkasy tez masz ? :-)

Tylko czy maja izolacje na 500V .. no powinny miec.

Tylko gdzie znalezc producenta dlawikow i czemu jednostka sprzedazy jest wagon :-)

VAC (Vacuumschmelze)

Marek Lewandowski

Jeśli ja nie mam karkasów, to znaczy, że nie są dostępne. Ale to dotyczy tylko wielkich ferrytów - z niezrozumiałych dla mnie powodów nie ma do nich karkasów.

Powinny mieć na znacznie więcej niż 500V

Dlaczego producenta? TME sprzedaje na sztuki w cenach dość przyzwoitych.

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

Wolałbym gotowe transformatorki w TME żadnych gotowców nie ma ale jak już nie znajdę to będe nawijał podeślij link który dokładnie rdzeń z tych co sprzedajesz będzie się nadawał na takie transformatorki pozdrawiam

Reply to
alex

Ale wybór należy do Ciebie - jeśli chcesz toroidalny i masz nerwy w ich nawijaniu - weź na przykład TN25-3E25 - maja przyzwoitą cenę i są typowymi rdzeniami do dławików skompensowanych - nadają się doskonale na transformatory impulsowe do sterowania tyrystorów. Jesli nawijanie toroidów stanowi problem - daj znać - wystawię jakieś inne rdzenie.

Widzialem jakis czas temu.

Reply to
Jerry1111