Transformator z trzema przewodami

Witam kolegów, wygrzebałem z ksera dość duże trafo a
le coś mnie zastanawia. Ma tylko 3 wyprowadzone przewody
? Opisane jako 230V 100V. Szczerze mówiąc nie widziałe
m jeszcze takiego. Dlaczego tylko 3?

--

morghul

Re: Transformator z trzema przewodami
zastanawia. Ma tylko 3 wyprowadzone przewody? Opisane jako 230V 100V. Szczerze
mówiąc nie widziałem jeszcze takiego. Dlaczego tylko 3?
Bo to jest autotransformator.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Autotransformator - tutaj akurat pokazują
regulowany, ale zasada jest ta sama - redukcja napięcia ze zwiększeniem
prądu, ale bez izolacji galwanicznej.

--
> [...]
rg/wiki/Autotransformator - tutaj akurat pokazują
> re
gulowany, ale zasada jest ta sama - redukcja napięcia ze

Kurza twarz, coś mi po głowie chodził autotransf
ormator z racji tych 100V ale zmyliły mnie te 3 wyprowad
zenia. Pięknie dziękuję koledze.

--

morghul

Site Timeline