Transformator impulsowy do zasilania LED.

Witam.

Chciałem zbudować sobie zasilacz impulsowy.
Napięcie wejściowe 230V, napięcie wyjściowe 12V 4A oraz inną wers
ję z napięciem wyjściowym 12V 8A.
Miałby on zasilać taśmy LED.
Na stronie www.feryster.pl mają trochę takich transformatorów wraz z
przykładowymi rozwiązaniami różnych zasilaczy ale tego co szukam ni
e znalazłem.
Jestem początkujący w temacie i może da się z oferty wybrać trans
formatory do zasilaczy jakie potrzebuję ale proszę tutaj o pomoc.

Pozdrawiam.

Re: Transformator impulsowy do zasilania LED.
Hello Grupynews,

znalazłem.

Nawet sobie nie zdajesz sprawy z tego, ile możliwych rozwiązań
zasilaczy istnieje. Nie sposób wszystkiego oferować.

Transformatorów impulsowych nie wybiera się z oferty. Transformatory
impulsowe się  zamawia i są przygotowywane pod Twoje zamówienie.
Grubo powyżej 90% tego, co sprzedaje Feryster jest robione pod
konkretne zamówienia.

 RoMan
Re: Transformator impulsowy do zasilania LED.
Rozumiem, myślałem że 12V 4A na wyjściu podejdzie pod jakiś stand
ard.

Tylko że ja potrzebuję serię testową 10 szt.
Wie ktoś gdzie mogę znaleźć takie transformatory?

Pozdrawiam.

Re: Transformator impulsowy do zasilania LED.
Hello Grupynews,

Każdy ma swój standard...

Każdy zaczyna od serii testowej.

Jak jaśniej mam Ci to wytłumaczyć?

 RoMan
Re: Transformator impulsowy do zasilania LED.
No i co z wiedzy jaką Pan posiada? - niewiele.
Prawidłowa odpowiedź brzmi:
na stronie Feryster-a w zakładce do pobrania jest odnośnik do oprogramo
wania przy pomocy którego na bazie podzespołów produkowanych przez Fe
ryster można sobie zaprojektować własny zasilacz.
Pierwotnie zaglądałem do zakładki "oblicz swój transformator" czy j
akoś tak, ale ta strona nie działała.

Pozdrawiam.

Re: Transformator impulsowy do zasilania LED.
Hello Grupynews,

Jesteśmy w miejscu publicznym w sieci - tu nie używamy tego typu
zwrotów.

Cóż...

Doprawdy? Bo mi się wydaje, że link prowadzi do oprogramowania firmy
Power Integrations a jedyne, co jest w bazie, to rdzenie i karkasy
transformatorów oraz dane dławików. Ale zapewne się mylę.

Poprawny link dla osoby, która w życiu nie projektowała zasilacza
impulsowego to:
http://feryster.pl/polski/pytania.php?lang=pl

Link dla osoby zawodowo projektującej transformatory to:
http://www.feryster.pl/jacek/index.php

Jakoś nie widzę takiej zakładki...

woją drogą - napis "Przedstawione powyżej produkty stanowią tylko
część naszej oferty. Większość podzespołów wykonujemy pod konkretne
zamówienie klienta, zgodnie z dostarczoną przez niego dokumentacją lub
według dokumentacji opracowanej na podstawie jego wymagań."
zauważyłeś?

 RoMan