TOSLINK i Mini-jack w jednym wyjściu

Witam.
Być może temat niezupełnie na tę grupę, ale dotyczy praktycznej
kabelkologii.

W mojej karcie dźwiękowej jedno z gniazd pełni podwójną funkcję - jest
jednocześnie wejściem mikrofonowym (elektryczne) i optycznym wyjściem
s/pdif (za pośrednictwem takiej: http://tinyurl.com/39dt7gd przejściówki
można podłączyć tam standardowy kabel Toslink).

Irytujące jest to, że jak podłączę amplituner, to nie mam gdzie włożyć
mikrofonu.

Czy spotkał się ktoś z taką przejściówką, która z jednej strony pasowałaby
do takiego gniazda, a z drugiej miałaby JEDNOCZEŚNIE złącze elektryczne i
optyczne?

--
Yakhu

Re: TOSLINK i Mini-jack w jednym wyjściu
pasowałaby

Sprawdź wcześniej (jakaś bardziej techniczna dokumentacja niż user's
manual?), czy to w ogóle zadziała - mam na myśli czy karta dźwiękowa
sprzętowo nie wyłącza toslinka gdy podłączony jest mikrofon i na odwrót.

--
butek
Re: TOSLINK i Mini-jack w jednym wyjściu

Pewien nie jestem (i nie za bardzo mam gdzie to sprawdzić), ale
przypuszczam, że takie rozwiązanie jest spowodowane tylko brakiem miejsca
na śledziu karty - w chwili podłączania wtyczki mikrofonu do gniazdka,
gniazdko jeszcze się świeci na czerwono.

--
Yakhub

Site Timeline