Toslink do mini jack analogowy

Witam serdecznie

Mam telewizor Sharp lc40le810e oraz płytę główną z wyjściem optycznym.
Kupiłem kabel toslink-toslink oraz przejściówkę z toslink na mini jack.
Niestety nie pomyślałem o tym, że taki kabel nadal będzie cyfrowy ;/
Czy istnieją konwertery z toslinka optycznego na analogowy mini jack?
Znalazłem tylko na rca elektryczny (tak było napisane).
Tutaj przykładowy:
http://allegro.pl/i1324530062.html

Czy jeśli do tego bym podłączył przejściówkę z rca na mini jack to
działałby dźwięk w TV, który ma analogowe gniazdo?
Według mnie nie, ale wolę się upewnić.

Może ktoś spotkał się z możliwością przekonwertowania sygnału optycznego na
analogowy?

Paweł
Re: Toslink do mini jack analogowy

Nie. To konwertuje sygnal cyfrowy optyczny na cyfrowy chinch

Oczywiście

Robi to każdy amplituner KD :)

MaW

Re: Toslink do mini jack analogowy
MaW dnia Saturday 20 November 2010 00:50 w wiadomości

To ja kupię inny kabel :)

Paweł