Toslink do mini jack analogowy

Witam serdecznie

Mam telewizor Sharp lc40le810e oraz płytę główną z wyjściem optycznym. Kupiłem kabel toslink-toslink oraz przejściówkę z toslink na mini jack. Niestety nie pomyślałem o tym, że taki kabel nadal będzie cyfrowy ;/ Czy istnieją konwertery z toslinka optycznego na analogowy mini jack? Znalazłem tylko na rca elektryczny (tak było napisane). Tutaj przykładowy:

Czy jeśli do tego bym podłączył przejściówkę z rca na mini jack to działałby dźwięk w TV, który ma analogowe gniazdo? Według mnie nie, ale wolę się upewnić.

Może ktoś spotkał się z możliwością przekonwertowania sygnału optycznego na analogowy?

Reply to
Pawel

MaW dnia Saturday 20 November 2010 00:50 w wiadomości <ic72fs$g1o$ snipped-for-privacy@news.onet.pl> na grupie pl.misc.elektronika wygłosił tezę :

To ja kupię inny kabel :)