tme refleksja

czy ostatnie zmiany w tme mają na celu zirytowanie (dornotą europejską)
kupujących?
już nawet nie piszą ile trzeba zapłacić za zakupione przedmioty... a może
tylko mnie tak potraktowali?

Re: tme refleksja
Mnie irytuje co innego:

Czy mogEA% prosiE6% katalog...
(proszEA% zgB3%osiE6% mailem)

Wie Pan, nie mogEA% teraz zabraE6% targowego, czy moBF%e mi Pan jednak wy=
sB3%aE6%?20%
(nie, musi Pan zgB3%osiE6% mailem)

Innym razem pytam czy majB1% coB6% nietypowego, byB3%em u klienta wiEA%c =
zero20%
jakichkolwiek moBF%liwoB6%ci.
(proszEA% zapytaE6% mailem)

m20%
wszystko u konkurencji. Jest miB3%o, szybko i bez B3%aski.

__
Pzd,
Irek.N.

Re: tme refleksja

Powiem tak odkad zarejestrowalem sie w farnelu podziekowalem TME za
wspolprace.

Re: tme refleksja

A ja się zarejestrowałem w Farnellu skuszony bonusem przy pierwszym
zakupie i okazało się, że nie wystawiają polskich faktur VAT. Nie
spodziewałem się bo serwis jest dobrze spolonizowany, ceny w zł itp.
No i żeby robić zakupy musiałbym zarejestrować się jako VAT Eu.
W dodatku nie da się (zdaniem konsultantki) zamówić na inny adres niż
jest w danych do faktury. To ja juz wolę Digi chociaż musiałem się
zarejestrować jako importer pozaunijny.

Re: tme refleksja
Użytkownik "Mario"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:iomrph$en5$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

nie no to jest argument, 5min w US i na drugi dzień możesz używać PL przed
NIP, ot cała komplikacja

Re: tme refleksja

I składać dodatkowe deklaracje do 15 dnia miesiąca. Z powodu jednego sklepu.

Re: tme refleksja

Co kwartał.

Pzdr

Re: tme refleksja
Mario przemówił ludzkim głosem:

Ja zamawiam na inny adres niż na fakturze, bez żadnych problemów.

Re: tme refleksja
Obsługa nigdy nie była tam perfekcyjna.
To przecież zwykli handlowcy.
Jednak asortyment i automatyczne dosyłanie brakujących pozycji - to są
atuty.
Jednak przy tej konkurencji to może być z nimi problem.

Sylwester Łazar
Re: tme refleksja
coś faktycznie ich przycisnęło, już nawet nie dają woreczków antystatycznych
do pakowania scalaków...

Re: tme refleksja

Kolega z Łodzi kiedyś mi opowiadał, że w TME pracuje ze 200 osób. Trochę za
dużo jak na handlowanie pietruszką. To tylko handlowanie i ceny jakie
wysokie.
Złącza i mechanikę kupuję już tylko z Chin. Nie kupię już nic w rodzimych
firmach. Z przesyłką wychodzi taniej o 400%

Re: tme refleksja

Podziel się howto ;)

Site Timeline