TME... czegoś tu nie rozumiem...

Hej! Przeszukuję sieć, pod kątem możliwości nabycia dużej, ok. 250-300 sztuk przekaźników w układzie 4PDT, możliwie najmniejszych, możliwie najtańszych, prądy przełączane będą nikłe, może do 100-200 mA. M.in. w TME trafiłem na takie coś.

porównania
podobne. Tylko zwróćcie uwagę na istotny szczegół - CENĘ.

  1. Czemu to jest tak KOSMICZNIE drogie?
  2. Czym uzasadniona jest tak znaczna różnica w cenach? I sama cena w ogóle? Czyżbyśmy się dochrapali relay-voodoo? Czy może styczki brylancikami diamentowymi obsadzone, (tfu) Svarowskim ozdobione, z czystej platyny klepane? Aha... i uzwojone srebrnym drutem? Szukałem, że może to jest po stówie w paczce, to OK, rozumiem. Ale ponad 3/4 koła za sztukę? Przegięcie! Na stronie jest, ze po 2 w paczce... Ki diabeł? Najlepiej by mi pasowało nazbierać odpowiednią ilość MT12 (chyba, że są jakieś mniejsze i/lub tańsze). Mniejsza o napięcie (najlepiej 9-12, ale jak będzie inne, to się dostosuję). Byle dla wszystkich takie samo. Podpowiecie coś? :) Bo i tak teraz ich nie kupię, chcę jednak skupić się na czyms i jak będzie możliwe, po prostu rachu-ciachu i bez strachu ((C) Seksmisja) załatwić sprawę "jednym ruchem". Będę oczywiście szukać dalej... ale czy znajdę?
Reply to
ACMM-033

Użytkownik "ACMM-033" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:ndtrq3$ium$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

A ja wyglądające tak samo gdzieś w kąt szuflady upchnąłem, a tu do sejfu raczej by trzeba :). P.G.

Reply to
Piotr Gałka

W dniu 2016-04-04 o 15:56, ACMM-033 pisze:

Może to wirtualna pozycja?

Tu masz takie na ten przykład:

Omron:
TE też jest pl.farnell.com/te-connectivity-schrack/pt570024/relay-4pdt-240vac-6a/dp/3072782

Reply to
Irokez

Myślę, że to po prostu błąd. Napisałem do nich "zgłoś błąd". Zobaczymy.

Reply to
sundayman

bo to jest wolny wyzwolony rynek wspólnej europy...

Reply to
platformowe głupki

Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ndtrq3$ium$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

a) ktos zamowil, ktos sprowadzil, od tego czasu jest w ofercie. Klienci zgrzytaja, ale placa, skoro "tyle to kosztuje". b) to przekaznik do urzadzenia, przy ktorego posiadacze nie zgrzytaja :-) c) wykonanie jakies specjalne ... nie wyglada prawde mowiac. d) pomylka w przeliczeniu ceny ...

Obstawiam a, ale mozesz poszukac ceny gdzie indziej. Patrze do Elfy ... taa, cena 200-1000 zl jest normalna :-) No - za 130 tez cos znajdziesz. Byc moze spadlo zapotrzebowanie, a teraz producent moze dyktowac warunki :-)

Bo zobacz ten

nie jest, ale cena ... naprawde normalna.

Zobacz R4 I R4N relpolu ... a moze wstawic dwa DPDT ?

No chyba, ze chce ci sie z kontaktronami bawic

Kiedys mieli cewki na 4 sztuki, ale teraz wszystko wycofane z oferty ...

Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57027664$0$657$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... W dniu 2016-04-04 o 15:56, ACMM-033 pisze:

Może to wirtualna pozycja?

Ale one sa duze. A jak chcesz male

Co prawda wraz iloscia cena spada

No chyba, zeby ten

Ale na plytce to on nawet wiecej zajmuje.

Użytkownik "Irokez" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:57027664$0$657$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

W sumie też tak pomyślałem, że tak naprawdę tego nie mają, albo zamówienie sprowadzają z wykorzystaniem protokołu RFC1149 :)) (wiecie, co mam na myśli, pisząc ten numer?) :))) Tylko po co tak robią, czy mogę zaufać firmie, która robi takie hece? No, bo nie uwierzę, aby te przekaźniki były jakieś superspecjalne, o miliardzie zadziałań i częstotliwości przełączania sięgającej tysięcy herców...

No proszę, też drogie, ale już z realną ceną, wprawdzie raczej nie byłbym w stanie łatwo ich kupić, ale chociaż, jakbym się akurat na te uparł, to po kawałeczku można zamiawiać przez kolejme miesiące i w końcu kupić, ile trzeba.

j.w.

A tu już cena za potrzebną mi ilość zaczyna się zlekka uśmiechać... Próbuję szukać tańszych. Specjalnie chcę użyć tylko przekaźników, bo z pewnością łatwiej i taniej było by użyć jakichś prostych tranzystorów... Kombinuję dalej i dzięki za wiadomość!

Reply to
ACMM-033

Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5702914d$0$22835$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Znowu wirtualna pozycja, jak w TME? Co jest w tych przekaźnikach supercpecjalnego, uzasadniającego taką cenę?

Page not found...

Reply to
ACMM-033

Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:570281e2$0$22821$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Tu chociaż cena realna, choć nadal drogi. Ale za to w projektach gdzie mi są potrzebne 4 przekaźniki (mam taki projekt w pomyśle - 15 komend przez 3 przewody), może być.

To by nawet było fajne. Tylko cewki zdobyć... Prądy, jak wspomniałem, będą niewielkie, tyle, co cewki pozostałych przekaźników i lampki LED.

Szukam dalej.

Reply to
ACMM-033

Użytkownik "platformowe głupki" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:ndtvkr$ml4$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

%^^$^%#$^%^*.*.*%$*^%%^% Reszta ocenzurowano. Nawet mi się narzygać na ciebie nie chce.

Reply to
ACMM-033

Dnia Tue, 5 Apr 2016 01:33:49 +0200, ACMM-033 napisał(a):

Nie taka wirtualna - 81 sztuk na stanie

Wycofane z oferty, jak MT-12? Kto potrzebuje, ten placi :-)

U mnie dziala

PANASONIC ELECTRIC WORKS NF4EB-24V Kod zamówienia: 1200948 Nr części producenta NF4EB-24V

42 do 27 zl, wymiary 30x20x11 mm - czyli mniejsca na plytce sporo zajmuje, ale niski.

A jednak... odpowiedź z TME ;

" Szanowny Panie, serdecznie dziękujemy za Pański e-mail. Dokładnie przeanalizowaliśmy ceny prezentowane przez nas na stronie. Cena wyświetlana jest poprawna, jest to przekaźnik do zaawansowanych zastosowań, ze względu na bardzo wysoką jakość cena też jest dużo wyższa od innych przekaźników. Jeśli szuka Pan czegoś alternatywnego zachęcam do kontaktu z Działem Sprzedaży ( snipped-for-privacy@tme.pl). "

Reply to
sundayman

Ale jak patrzę na ceny gdzie indziej, to jest jeszcze drożej :

znaczy, to kosmiczny przekaźnik jest...

Reply to
sundayman

Użytkownik "sundayman" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ne06ip$qm9$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Bardzo wysoka jakość... heh, to się pokuszę, w sytuacji wygranej w totka, aby sprawdzić tę "bardzo wysoką jakość". Mnie to bowiem pachnie akumulatorkami AA o pojemności 4900 mAh, po 3.50 sztuka, choć tu jest rozrzut w cenie, ale to mamy po prostu inne proporcje. Kupię tego drożyźnianego i jak najbardziej podobnego taniego - i zobaczę, jak długo wytrzyma. Bo jeszcze zrozumiem, gdy to będzie rzeczywiście do czegoś w stacji kosmicznej, gdzie leciwy 486, lub inna odpowiednia mocą i możliwościami maszyna, kosztuje dziesiątki milionów USD, za to, że jest bardzo wysokiej jakości. Ale do czego to tutaj? O... znalazłem lepsze porównanie - lampa typu Bioptron, a 3 koła sztuka, a budowa jest znana... Nie pachnie to wam właśnie takimi pseudoaparatami pseudomedycznymi? Bo mnie pachnie.

Reply to
ACMM-033

Użytkownik "sundayman" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ne070b$qm9$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Conajmniej... jeśli nie wszechświatowy... A ja nadal uważam, że zastosowanie nie uzasadnia ceny...

Reply to
ACMM-033

W dniu 2016-04-05 o 13:19, sundayman pisze:

:) Ostatnio szukałem gniazdka do płytki Amphenol PC2-020P, ot takie kawałek plastiku z 20 pinami:

i z 30-ma pinami:
To jest dopiero kosmos... no ale w nazwie "Aerospace"

Nie znalazłem gdzie indziej ani taniej....

Reply to
Irokez

Użytkownik "Irokez" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:5703aba0$0$686$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Na Alle(d|g)ro(go), przekaźnik R15, 4PDT, duży, ale spełnia moje wymagania, po prostu skrzynia z zawartością była by duża, rozmiar jak najmniejszy pożądany, ale nie determinuje tego, czy zabawka powstanie, czy nie, u jednego kosztuje ...naście złotych, a i innego grubo ponad 50... Brać, wybierać, nie żałować :P Może to coś takiego - wykupiono u tańszych, a u droższych nie schodzi, co ma zaletym (dla sprzedawcy), że znajdą się tacy, co każdą cenę uiszczą... nihil novi w temacie, najgorsze, że czasem rzeczywiście nie idzie zrobić inaczej.

Reply to
ACMM-033

użytkownik ACMM-033 napisał:

Jak produkcja nisko seryjna dla zastosowań nietypowych, spełniające wszystkie normy i mające certyfikaty z całego świata, wtedy czemu nie? Patrzymy sobie na pierwszą stronę noty aplikacyjnej i widzimy tam - spełnia normy ble ble ble substancji niebezpiecznych... może jest cieczą wypełniony w środku, kto wie:)

Ogólnie im więcej tych certyfikatów posiada dany element, tym cena wyższa. Kondensator w obudowie

1210 potrafi kosztować 20-30zł/sztuka przy czym nota aplikacyjna tego elementu dla elektronika wygląda jak bełkot prawnika, krótko mówiąc bywają takie elementy.
Reply to
vernon.l.pinkley

No, ciekawie byłoby kogoś zapytać kto to kupił - do czego ? I dlaczego właśnie ten koniecznie ?

Reply to
sundayman