TI zrobiło promocję

http://hackaday.com/2010/06/22/ti-makes-a-big-bid-for-the-hobby-market /
Co o tym sądzicie?

Re: TI zrobiło promocję

W sumie - bajka :) Opłaca się to kupić dla zabawy ;). Pytanie tylko -
gdzie i jak to kupić w PL? Żeby koszty wysyłki mnie nie zabiły ;)... i
żeby jakiegoś chorego cła nie doliczyli... Ma ktoś jakiś pomysł? :D...

  Konop

Re: TI zrobiło promocję

Z tego co wiem, przesyłka jest za darmo, nawet do PL :)
Wczoraj kumpel zamówił te płytki (w ogóle okazało się, że estore nie
pozwala wziąć więcej niż 3 sztuki na głowę ;)).
Co do opóźnień w wysyłce - jak zaraz po premierze tej płytki padł im
sklep internetowy na parenaście godzin, to znaczy, że zainteresowanie
musiało być duże :D

Re: TI zrobiło promocję

Nie wiem, coś tam naklikałem i było w koszyku chyba 40euro za wysyłkę
;)... o ile dobrze zrozumiałem ;>... dlatego się wycofałem i zapytałem
;D. Może w ogóle do złego sklepu wszedłem, nie wiem ;D... A drga sprawa
- to cło... chciałem to zamówić prywatnie, a nie mam żadnego
doświadczenia w kwestii sprowadzania czegoś zza granicy UE...

  Konop

Re: TI zrobiło promocję

Rozumiem, że pod tym adresem, tak?
http://www.ti-estore.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=MSP-EXP430G2
I zapłacę tyle, ile mi wyliczą, tak? :D... A co z cłem, VATem itp? Tzn.
VATu się tak nie obawiam, to jest parę zł, ale gorzej z cłem.... Bo tam
są jakieś koszty obsługi i w ogóle...

Ogólnie chciałem to ściągnąć prywatnie, ale widzę, że w tym sklepie
TRZEBA podać nazwę firmy. OK, brat ma działalność, to to zamówi ;P...
ale nie chcę mu zrobić problemów, że go potem Ci od cła zaczną ścigać
czy coś, dlatego pytam jak to wygląda ;)... rozumiem, że sprowadzane
będzie z US??

  Konop

Re: TI zrobiło promocję
http://www.ti-estore.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=MSP-EXP430G2

Zamawiałem już kilkanaście razy różne rzeczy z USA i z HK (przeważnie o
wartości kilku-kilkunastu USD) i jeszcze nigdy nikt nie kazał mi nic
płacić.

Raz tylko, w przypadku przesyłki z HK dostałem list z Urzędu Celnego z
prośbą, aby im przesłać mailem (!) rachunek lub potwierdzenie płatności
za towar. Przesłałem im fragment wyciągu z KK i kopię maila
potwierdzającego zamówienie - po kilku dniach dotarła do mnie paczka.

Ponoć, w razie problemów z cłem, zawsze możesz po prostu odmówić
przyjęcia przesyłki, ale nie wiem, jak to w praktyce wygląda, nigdy nie
musiałem testować.

--
Yakhub

Re: TI zrobiło promocję

Cło się płaci jeśli wartość towaru przekracza określoną kwotę. Przy 5$
nikt nie będzie sobie tym głowy zawracał.

Re: TI zrobiło promocję

A przy 10$?? :P.. dwie sztuki bym kupił od razu ;D...

  Konop

Re: TI zrobiło promocję

Nie pamiętam limitu, ale wydaje mi się, że to jakieś 30..50$.

Re: TI zrobiło promocję

Zobaczę. Wczoraj zamówiłem. 4.30$ to naprawdę nie za dużo. Nawet, jak
się okaże, że nic nie warte, to dostajesz 2 procesory i kabelek USB ;-)

Waldek

Re: TI zrobiło promocję

Tez zamowilem. Nie da sie na ten wynalazek gcc znalezc? Bo od kilku lat
nie lubie innych kompilatorow ;-(

--
Jerry1111

Re: TI zrobiło promocję

Ale ile kosztuje przesyłka?

Pozdrawiam
Michał

Re: TI zrobi�o promocj�
Ze sklepu TI nic nie kosztuje, tyle, ze przesylka w tej chwili juz
nie-wiadomo-kiedy. Jak zle trafisz to zaplacisz VAT przy wejsciu na
teren UE, ale to jakies 4zl, wiec pomijalne.

--
butek
Re: TI zrobiło promocję

A chociaż próbowałeś? http://mspgcc.sourceforge.net/

Re: TI zrobiło promocję
On czw, 24 cze 2010 08:48:32 in article

I mspgcc4 ;)

Re: TI zrobiło promocję

Probowalem (musialem zle guglownice zapytac).
Dzieki.

--
Jerry1111

Re: TI zrobiło promocję

Jakie mają formy formy płatności?
Z paypala da się?
Andrzej

Re: TI zrobiło promocję

Chyba tylko karta kredytowa.

Waldek

Re: TI zrobiło promocję

Gdzie wy o widzicie? Grzebię w TI Store i nigdzie nie mogę znaleźć. Nie
wiem, czy ja jestem ślepy, czy już zniknęło :/

--
Yakhub

Re: TI zrobiło promocję

http://www.ti-estore.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=MSP-EXP430G2