TI zrobiło kolejną promocję

Tym razem na zestaw ewaluacyjny z procesorem Stellaris Cortex-M3
LM3S9B92 w postaci małego samojezdnego robota:
https://estore.ti.com/EKB-UCOS3-EVM-Stellaris-Robotic-Evaluation-Board-for-use-with-Micriums-%C2%B5COS-III-P2165.aspx
Wprowadzenie kodu promocyjnego 2JLP-R4XRT3 przy checkoucie daje prawie
$125 zniżki, co daje końcową cenę na zestaw $25, ze sporą szansą na
darmową przesyłkę.
Niestety zniżka jest na całe zamówienie, nie na zestaw, więc chcąc
zamówić dwie sztuki, trzeba dokonać dwóch zakupów (o ile kod zadziała
drugi raz).
Powodzenia i cierpliwości przy przebijaniu się przez ledwie dychający
sklep TI :)

pzdr,
j.

Re: TI zrobiło kolejną promocję

https://estore.ti.com/EKB-UCOS3-EVM-Stellaris-Robotic-Evaluation-Board-for-use-with-Micriums-%C2%B5COS-III-P2165.aspx

Coś im się posypało z serwerem :-)

Server Error in '/' Application.

Could not load file or assembly 'CommerceBuilder' or one of its
dependencies. There is not enough space on the disk. (Exception from
HRESULT: 0x80070070)

Re: TI zrobiło kolejną promocję
Niestety, sklep TI po raz kolejny udowodnił że nie jest w stanie
obsłużyć trochę większego ruchu. Mi zajęło prawie 45 minut żeby się
przebić przez checkout, ale cierpliwość i wprawa w obsłudze przycisku
"reload" się opłaciły :)

pzdr.
j.

[...]

Dzięki za info. Już zamówiłem. Przesyłka wliczona w cenę (czyli free).

Pozdrawiam.
Mariusz Ł.

Re: TI zrobiło kolejną promocję

no niestety - kupon juBF% wygasB3%. MoBF%e ma ktoB6% jeszcze jeden?

Re: TI zrobiło kolejną promocję
In the darkest hour on Tue, 5 Oct 2010 07:50:11 -0700 (PDT),

Wygasł 5 października o 7:50? Zamawiałem tego dnia około 14 i jeszcze
działał.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
[ 09:40:29 user up 12582 days, 21:35,  1 user, load average: 0.63, 0.89, 0.99 ]

Re: TI zrobiło kolejną promocję

Teoretycznie kupon podobno miał być ważny tylko do pierwszego, ale widać
ktoś nie zadbał żeby ustawić datę ważności.
Jak się towarzystwo na HackADay dowiedziało o tej promocji to,
wnioskując z z numerów zamówień, TI sprzedało w ciągu ostatnich
niecałych 2 dni prawie 1500 zestawów :)

j.

Re: TI zrobiło kolejną promocję
"Please note: ESC Boston attendees received a special coupon for a highly
discounted EVALBOT. We’ve had to temporarily discontinue use of the coupon
code - in your order, use of the code will result in a “this coupon is
expired”
response. Full price orders are still available. We expect to re-enable use of
the ESC Boston coupon code by October 11th, and the coupon code expiration date
will be extended by the amount of time that we had to discontinue its use. When
re-enabled, the code will be accepted only for ESC Boston attendees and orders
will be validated against the ESC Boston attendee list. "

No i... jak Ci to wysla to bedziesz farciarz. Pewnie nasi tam byli ;)

Re: TI zrobiło kolejną promocję
https://estore.ti.com/EKB-UCOS3-EVM-Stellaris-Robotic-Evaluation-Board-for-use-with-Micriums-%C2%B5COS-III-P2165.aspx

Zamówiłem 5 pazdziernika 2010, wczoraj dostalem maila, ze przesylke
wyslali :) Po numerze przesylki w fedex mozna sprawdzic, ze faktycznie
idzie paczka do mojego miasta. ~110 dni od zamówienia :)

a.

Re: TI zrobiło kolejną promocję

moja przyszła dwa dni temu, dziś zmontowałem

--
Pozdr.
Michał

Re: TI zrobiło kolejną promocję
https://estore.ti.com/EKB-UCOS3-EVM-Stellaris-Robotic-Evaluation-Board-for-use-with-Micriums-%C2%B5COS-III-P2165.aspx

Ja dostałem jakiś tydzień temu. Szybko zmontowałem i robotek fajnie
jeździ. Warto założyć po jednej podkładce pomiędzy uchwyty silników a
płytę główna. Wtedy koła będą trochę wyżej i pojemniki na baterie nie
będą zahaczać o każdą nierówność.

j.

Re: TI zrobiło kolejną promocję

Pamiętam temat z mojej poprzedniej wizyty na forum miesiące temu.
Czy przez grzeczność nie odpisałeś im, że w tym czasie zdążyłeś użyć
czegoś innego i zrobiłeś jeszcze 2 inne projekty?
:)

A. Grodecki

Re: TI zrobiło kolejną promocję
użyć czegoś innego i zrobiłeś jeszcze 2 inne projekty?

Sprawa byla taka ze ten kit kosztuje US$149 + przesylka, TI w pazdzierniku
wydalo kod ktory upowaznial uczestnikow konferencji (zorganizowanej przez TI) do
zakupy za US$ 25 z wliczona przesylka. Ktos "pochwalil" sie kodem na internecie
i ze spodziewanych kilkudziesieciu (no moze sto czy dwiescie sztuk) zrobily sie
tysiace, jesli probowales to wtedy zamowic to pewnie wiesz co sie dzialo z ich
sklepem internetowym. Mnie zajelo chyba 3 godziny zeby skompletowc zamowienie.

Kilka dni pozniej dowiedzialem sie o co chodzi i szczerze mowiac spodiewalem sie
ze TI po prostu sprawdzi zamowienia i skasuje tym co nie byli na liscie
uczestnikow konferencji. Wyglada ze TI zamowil spora partie robotow i rozeslali
to po swiecie prawdopodobnie dokladajac do tego "pare" dolarow.

Uwazam ze w tej sytuacji nie ma co stroich fochow ze dlugo trwalo, osobiscie
jestem im wdzieczny ze wysylaja i rozumiem ze nie byli przygotowani na tyle
zamowien.

Tomek

Re: TI zrobiło kolejną promocję

z tym dokladaniem to przesada...
Te elementy nie sa az tak wiele warte... A kilku klientow nauczonych
korzystania z prockow TI... bezcenne.

ps. Paczka tez przyszla tydzien temu (do UK)
C.

Re: TI zrobiło kolejną promocję
korzystania z prockow TI... bezcenne.

Ile sa warte elementy + montaz nie wiem ale kurier do moich drzwi napewno ze
dwie dychy wzial.

Tomek

Re: TI zrobiło kolejną promocję

dwie dychy by wzial od Ciebie. Z TI maja inne umowy.

c.

Site Timeline