TI sample KONIEC??

Ostatnio mieli >14dni (przyszło w zeszłym tygodniu)

Reply to
pisz_na.mirek
Tomasz Bednarz

"Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisal(a):

Ja jestem uczciwy, czyli wychodzi na to, ze jestes zlodziejem.

Reply to
Marcin E. Hamerla
Reply to
Andrzej Kamieniecki

On Wed, 28 Jul 2004 14:34:22 +0200, "Tomasz Bednarz"

A na co patrzec na tym allegro ? Na tysiace ludzi z pewna iloscia "pozytywow", czy na oszustow ktorzy maja 1000 pozytywow i dwa negatywy ?

na oszustow i zlodzei! choc lepiej im wypiac pewna czesc ciala TB

Reply to
Tomasz Bednarz

Ty masz jakiś kompleks?

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki
Reply to
Rafal Baranowski
[...] Wlasnie dzis przyszly sample zamowione 1,5 miesiaca temu :-) TB
Reply to
Tomasz Bednarz

Bo faktycznie - 20 sztuk OPA637 raczej jako próbkę nie dostanie. Ale zdarzyło już mi sie kupić próbki na Allegro - facet był tak bezczelny, że mi z oryginalnymi nalepkami na torebkach przysłał. Nic mu udowodnić nie mogę i co? Nic - po prostu już od niego nic nie kupię.

Zdarza się.

Jakby się człek nie obrócił, to i tak d**a z tyłu...