Tester komunikacyjny

Szukam testera komunikacyjnego 0,4-3GHz do pomiarów urzadzeń nadawczo
odbiorczych modulacjami AM FM z funkcją analizatora widma.
Nowe są drogie dlatego może być używany byle był sprawny. Ewentualnie
zastanawiam się nad zakupem nowego Anritsu MT8801 ale dodatkowo musiałbym
zakupić jakiś dodatkowy przyrząd do pomiarów modulacji AM/FM.
Czy zna ktoś firmę która pośredniczy czy też posiada w sprzedazy takie
używane urządzenia?

Marek

Re: Tester komunikacyjny

Pomyłka.
0,04-3GHz miało być

Marek

Re: Tester komunikacyjny

http://www.rosenkranz -
elektronik.de/index.php?change_language=english&site=index&PHPSESSID=c00afe3e608176f4ff47fd60cb66414c

Waldek

Re: Tester komunikacyjny

Ebay i znajomy w USA.

J.

Re: Tester komunikacyjny

Chyba nie sprzedali
http://allegro.pl/item931583664_analizator_widma_anritsu_mt8801b_300khz_3ghz.html

Re: Tester komunikacyjny

http://radiolab.pl /

Re: Tester komunikacyjny
Te 10-11kzł jestem w stanie wydać.
Co prawda ten model MT8801 nie ma pomiarów bezpośrednich modulacji AM FM
(nie przedstawia wyników) ale pośrednio da się to nim zrobić analizując
wykresy. Jak myślicie czy nie będzie to zbyt upierdliwe?
No i ten  MT8801 posiada wiele funkcji z których nie skorzystam ale jednak
urządzenia dedykowanego w tej cenie raczej nie znajdę.

Marek

Re: Tester komunikacyjny

To moze lepiej jakis stabilock 8031 lub podobny bo tam masz AM i FM. (z tym
ze one do 1GHz)
Ewentualnie jakis CMS R&S ale one jakpamietam cos min 5000$ kosztuja
uzywane.
Co do Anritsu to nie wiem o jakich pomiarach myslisz ale FM on mierzy.

Re: Tester komunikacyjny

No właśnie. FM jednak mierzy. Sciągnąłem datashita i sobie właśnie
analizuję. Opcja 01 pomiary analogowe - wbudowane gebneratory RF i AF. Brak
AM to już przełknę.
Stabilock'a znam, często korzystałem ale ten stabilock to kosztuje majątek.
Sporo ponad 30kzł trzeba by było dać jeśli nie więcej za używkę a tyle kasy
nie przeznaczę.

Marek

Re: Tester komunikacyjny
Podpowiem ci ze jak zadzwonisz do radiolabu to mozesz potargowac sie o
cene i czasem zamowic dodatkowe ustrojstwa.

Re: Tester komunikacyjny

Eee no..
Stabilocka 4031 ponizej 10000 PLN mozna sciagnac ze stanow.
Sam keidys kilka sztu rozprowadzilem w polsce...to byly czasy.
Teraz uzywam wlasnie Anritsu i sobie chwale bo w przeciwienstwie do
Stabilocka ma szersze pasmo co mi sie przydalo nie raz.

Re: Tester komunikacyjny

Czy mogę cię zapytac o coś na priva?
Wysłałem na snipped-for-privacy@johnson.eu maila ale nie dotarł.

Marek

Re: Tester komunikacyjny

Może jeżeli nie będziesz go ciągle eksploatował to opłacałoby się
wypożyczyć jakiś porządny sprzęt zamiast od razu kupować?
http://tm.livingston.pl /