Test akumulatorków AA

Witam. Czy jest gdzies jakis test akumulatorków AA pod wzgledem trzymania
pojemności i samorozładowania ?

Re: Test akumulatorków AA
Witam,

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t61%0103

Dykus.

Re: Test akumulatorków AA

Wątek niestety już zamknięty - czyli nie dowiemy się o nowych akumulatorkach
które pojawiają się na rynku.
A szkoda.
Mogło to być niezłe zestawienie - a zarazem pomoc przy zakupie jakich aku
unikać. Zmarnowano pracę wielu ludzi.

Pozdrrr... Reksio

Re: Test akumulatorków AA
Hello Reksio,

A jakaż to rewolucja zaszła ostatnio w produkcji akumulatorów NiHM?

Niby w jaki sposób zmarnowano?

Re: Test akumulatorków AA

A w nazewnictwie marnej jakości wyrobu i w naklejkach opisujących
gigantyczne pojemności.
Ten test pomagał omijać mizernej jakości, lansowany towar z ładnymi
naklejkami.
Nie od dziś wiadomo że marny towar który się nie sprzedaje, otrzymuje od
specjalistów z działu marketingu mowy image i target :-)

A w taki że zaniechano z Twojej (?) inicjatywy kontynuacji wątku, który
pozwalał na uniknięcie złego wyboru.

Nie atakuję ani osoby, ani jej decyzji - opisuję tylko zdarzenie.

Mam nadzieję że pojawi się (albo już się pojawił) kolejny wątek który
pozwoli miarodajnie (na miarę posiadanego sprzętu) ocenić wartość
pojawiających się na rynku akumulatorków.

Pozdrrr... Reksio

Re: Test akumulatorków AA
Witam,

Chińskie buble będą powstawać pewnie zawsze, ale jeśli ktoś planuje kupić
rzeczywiście dobre aku to zdecyduje się na znane koncerny, a tych jest
niewiele. I taką informację chyba nietrudno znaleźć...
Jeżeli ktoś gustuje w chińskich bublach, to rzeczywiście - takie testy są
dla niego. Choć nie ukrywam i w tym gównie czasem można znaleźć coś, co w
pewnych sytuacjach może wystarczyć... :)

Dykus.

Re: Test akumulatorków AA

mysle, ze Sanyo Eneloop i ich klony.

A ja mam troche inne pytanie. Kiedys wlozylem do pilota tv zwykle NiMH
i pilot chodzil na nich z 1 rok....a w sumie juz powinny zdechnac.
Wlozylem je do swojej ladowarki BC-700 i wyswietlilo sie napiecie 0.9V
troche malo...czyz nie? Ciekaw jestem jak dlugo chodzilby pilot i do
jakiego poziomu napiecia zeszlyby akku. Czy to dla nich byloby
szkodliwe, jakby zeszly do 0 ?

--
ThinkXtra

Site Timeline