Test akumulatorków AA

Witam. Czy jest gdzies jakis test akumulatorków AA pod wzgledem trzymania pojemności i samorozładowania ?

Witam,

Dnia 20.03.09 (piątek), 'kozioł' napisał(a):

Dykus

Wątek niestety już zamknięty - czyli nie dowiemy się o nowych akumulatorkach które pojawiają się na rynku. A szkoda. Mogło to być niezłe zestawienie - a zarazem pomoc przy zakupie jakich aku unikać. Zmarnowano pracę wielu ludzi.

Pozdrrr... Reksio

Reply to
Reksio

mysle, ze Sanyo Eneloop i ich klony.

A ja mam troche inne pytanie. Kiedys wlozylem do pilota tv zwykle NiMH i pilot chodzil na nich z 1 rok....a w sumie juz powinny zdechnac. Wlozylem je do swojej ladowarki BC-700 i wyswietlilo sie napiecie 0.9V troche malo...czyz nie? Ciekaw jestem jak dlugo chodzilby pilot i do jakiego poziomu napiecia zeszlyby akku. Czy to dla nich byloby szkodliwe, jakby zeszly do 0 ?

Reply to
adresss

A jakaż to rewolucja zaszła ostatnio w produkcji akumulatorów NiHM?

Niby w jaki sposób zmarnowano?

A w nazewnictwie marnej jakości wyrobu i w naklejkach opisujących gigantyczne pojemności. Ten test pomagał omijać mizernej jakości, lansowany towar z ładnymi naklejkami. Nie od dziś wiadomo że marny towar który się nie sprzedaje, otrzymuje od specjalistów z działu marketingu mowy image i target :-)

A w taki że zaniechano z Twojej (?) inicjatywy kontynuacji wątku, który pozwalał na uniknięcie złego wyboru.

Nie atakuję ani osoby, ani jej decyzji - opisuję tylko zdarzenie.

Mam nadzieję że pojawi się (albo już się pojawił) kolejny wątek który pozwoli miarodajnie (na miarę posiadanego sprzętu) ocenić wartość pojawiających się na rynku akumulatorków.

Pozdrrr... Reksio

Reply to
Reksio

Witam,

Dnia 21.03.09 (sobota), 'Reksio' napisał(a):

Chińskie buble będą powstawać pewnie zawsze, ale jeśli ktoś planuje kupić rzeczywiście dobre aku to zdecyduje się na znane koncerny, a tych jest niewiele. I taką informację chyba nietrudno znaleźć... Jeżeli ktoś gustuje w chińskich bublach, to rzeczywiście - takie testy są dla niego. Choć nie ukrywam i w tym gównie czasem można znaleźć coś, co w pewnych sytuacjach może wystarczyć... :)

Reply to
Dykus