Tesco - etykiety z e-papieru - Page 2

Re: Tesco - etykiety z e-papieru

Ale faktycznie jakos podejrzanie szaro wyglada :-)

J.

Re: Tesco - etykiety z e-papieru

Bo one tak wyglądają, coś jak papier gazetowy, mam kindla.

--
AlexY
Re: Tesco - etykiety z e-papieru

No to próba z okularami reald3d z kina (nie imax) jedno oko będzie
widziało czarny wyświetlacz.

Pewny. Już jakiś czas temu były zapowiedzi tych etykiet ze wskazaniem na
technologię, tylko e-papier potrafi działać bez zasilania (potrzebna
energia tylko do zmiany treści).

--
AlexY
Re: Tesco - etykiety z e-papieru

tesco przy radzymińskiej w w-wie - na pewno eink. bialutkie tło,
ziarnistość. no i kwestie prądożerności w tym zastosowaniu przemawiają za
einkiem. przykładałem tez magnes (tzn słuchawkę douszną), zero reakcji. nie,
żebym się jakiejś spodziewał w ktorymkolwiek z przypadków ale natura
badacza....

apropos natury badacza ogólnie pojętej - ciekawe ile czasu minie aż te ceny
zaczą się zmieniać znacznie częściej niż planowała dyrekcja

Re: Tesco - etykiety z e-papieru

"The beauty of ZBD?s wireless epaper solution..."

Tak to jest jak się marketoidy biąrą za pisanie. to _SĄ_ wyświetlacze
e-papier

--
AlexY
Re: Tesco - etykiety z e-papieru

Tylko ze te co sa w tesco to nie ma ich w produktach tej firmy. Jakby to
byl epapier to nie bylo by problemu umiescic na takim wyswietlaczy kody
kreskowego nazwy towaru i ceny a niestety w tych teskowych cena jest na
wyswietlaczu do tego 7 segmentowym LCD a reszta dalej na kartce papieru.
W sumie jak polaczyli jedno z drugim to wyszedl im e-papier.

Re: Tesco - etykiety z e-papieru

Pewnie kupili tańszy soft nie mający kodowania paskowego albo wręcz
rysują w paincie, nie sugerowałbym się wyglądem cyfr, są takie fonty.

--
AlexY
Re: Tesco - etykiety z e-papieru

Tanszy soft do obslugi wyswietlacza?

W Tesco pracuja przygłupy w zarzadzie ?

Re: Tesco - etykiety z e-papieru
[..]

Przygłupy pracują wszędzie, i skorzystają z każdej okazji
"zaoszczędzenia" paru dolców.

--
AlexY
Re: Tesco - etykiety z e-papieru

Już za czasów PRL-u była alternatywa i nazywało się to "znikopis". Wtedy
były tylko monochromatyczne, a teraz nawet są kolorowe :)
Możesz jeszcze dziecku kupić tablet .... ale....

... myślę, że to jest bardziej rozwijające niż wszelkie wynalazki.
Jeszcze trochę to będzie tak, że ludzie bez notebooka nie będą potrafili
się podpisać :)

Re: Tesco - etykiety z e-papieru

U nas nowosc, bedac w wakacje na wegrzech w tesco,caly sklep mieli tym
ometkowany.
Ciekawe jak to jest sterowane, bo jesli zdalnie to teoretycznie mozna
dowolnie w ciagu dnia zmienac ceny z kanciapy na zapeczu.

Tmek

Re: Tesco - etykiety z e-papieru

Przeczytaj w całości mój post to się dowiesz.

--
Michał

Re: Tesco - etykiety z e-papieru
http://www.zbdsolutions.com/solutions/epop50.html

z tym ze to w tesco to nie jest e-papier a jakies LCD

Re: Tesco - etykiety z e-papieru

http://swiatczytnikow.pl/wp-content/uploads/2013/09/eink-tesco-600x375.jpg

to jest zdjecie z twojego post'a  ogladałem te wyswietlacze chyba ponad
2 miesiace temu i to co jest w Tesco to jest jakies biedne LCD.

Re: Tesco - etykiety z e-papieru

Ano na zapleczu i to nie danego sklepu a z centrali na cały kraj.
Klik i w całej Polsce pół litra po zecie.;)

Re: Tesco - etykiety z e-papieru

I z centrali prześlą, gdy np. będzie promocja konkretnie, danego sklepu, że
tylko ten sklep obniża jakieś ceny...?
Sklep musi mieć możliwości manipulacji, tylko odpowiednio zabezpieczone,
żeby uniknąć machinacji.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
Re: Tesco - etykiety z e-papieru

Nie ma czegoś takiego, jak promocja danego sklepu. Jak jest promocja, to we
wszystkich sklepach. Oczywiście mówimy o konkretnej sieci, czyli Tesco dla
przykładu.

Re: Tesco - etykiety z e-papieru

Obawiam sie ze sie mylisz w 2 tesco w mojej wiosce sa inne ceny i
promocje. Oczywiscie sa tez te wspolne ale ceny na poszczegolne art sie
roznia i to czasem znacznie.

Re: Tesco - etykiety z e-papieru

A tu się nie zgodzę - wystarczy popatrzyć na gazetki reklamowe, często
są dopiski małym druczkiem przy różnych promocjach, że "promocja
obowiązuje od x do y w sklepach sieci w miastach a,b,c"

Jakub Rakus

Re: Tesco - etykiety z e-papieru

Ano takowoż. Ja w różnych sklepach, ale najwięcej w Tesco właśnie - ok. 2
lat, jako "kasownik", czyli ten, co zbiera od ludków kasiorę za fanty wróć,
towary, zakupy, musiałem mieć choć cień bladego pojęcia, czy to "promocja"
lokalna, czy ogólna. Tego się też tyczyło moje pytanie (cholera, zadawałem
takie?) :) - czy jeśli jest jakaś promocja lokalna, tzn. z jednego sklepu,
to też się programuje z centrali na całość? Uważam, że nie miało by to
sensu, natomiast musi być jakaś kontrola centrali, aby choćby uniknąć takich
spraw, jak nagła podwyżka ceny, a jak klient zapyszcy, to zmieniamy na
cenówce tak, żeby nie widział, pokazuje się klientowi, że taka jest i zamyka
się gębę. To musi być logowane, aby góra miała kontrolę nad dołem. I jest
logowane, na szczęście. Sedno mojego pytania - czy zmiany na cenówkach też
będą logowane?

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.