Termostat

Witam wszystkich. Piszę tu sporadycznie, za to regularnie czytują to
forum. Ponieważ wiem, że w większość z udzielających się tu to dobrzy
fachowcy, proszę o pomoc.
Padł mi w ekspresie do kawy (SOLAC SQUISSITA) termostat. Na boku ma on
oznaczenia 36tm01 565194 L92-10C S1104. Niestety googole oprócz zdjęć
nic nie wypluwają. Może ktoś z Was ma dostęp do jakiś katalogów aby móc
mi sprawdzić parametry (temperaturę) pracy tego termostatu lub wie jakim
innym modelem go zastąpić.
Z góry dziękuję za pomoc.

Olo