Termopara linka

Czołem. Na rynku spotyka się termopary z metra, wykonane jako *linka*, np. 7x0.2 mm.

|fp&cm_sp=featureproducts-_-FeaturedProductsContent-_-2363820 Rozumiem że pod względem właściwości metrologicznych to dokładnie to samo co termopara wykonana jako drut, chociaż po zgrzaniu spoina już nie wygląda tak "książkowo". Mam trochę kłopotów z termoparami drucianymi, w warunkach drgań druty lubią się przerywać. Mogę stosować linkę ?

Reply to
PeJot

W dniu 2014-04-13 13:10, PeJot pisze:

Nieco OT. Masz czym zgrzać te linki nie zanieczyszczając spoiny. Dość już dawno temu próbowałem zrobić termoparę T metodą przytykania skręconych drutów do kawałka grafitu przyłączonego do transformatora. Działać, to to działało, ale miało paskudną histerezę.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz