termometr z odczytem na pc

Witam, poszukuje czegos, najlepiej pod coma albo usb, co by mialo mozliwosc odczytu temperatury z 3 czujnikow, ew 3 takie urzdzenia;) Moze ktos sie spotkal z czyms takim? Dzieki,

Marek Dzwonnik

Wed, 24 Sep 2003 19:04:45 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Marek Dzwonnik" snipped-for-privacy@message.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Jeszcze TMP100 Texasa (I2C), ale tego nie idzie kupic w PL :-((

Reply to
BLE_Maciek

Witam,

Dnia 03-09-24 (środa) o 19:04, 'Marek' napisał(a):

A o zwykłym termistorze to już nikt nie pamięta? :)

Reply to
Dykus
Reply to
Marek Dzwonnik

Witam,

Dnia 03-09-25 (czwartek) o 15:11, 'Marek' napisał(a):

No, wiadomo, że wszystko zależy od dokładności, jaką chce się uzyskać, ale z termistora można ściągnąć charakterystykę i z nią się posługiwać.

No właśnie niczego nie trzeba bo wszystko co potrzebne siedzi już na karcie dźwiękowej.

W karcie dźwiękowej są 4 przetworniki A/C (x i y dla dwóch joy-ów).

Można obejrzeć:

Może ktoś używał tych programów? Ja próbowałem na dwóch komputerach i nie dało się tego uruchomić, po otwarciu programu wyskakiwał błąd i program się zamykał (dawno to było i nie pamiętam o co mu chodziło). :( Dwa rezystory (docelowo termistor) i można samemu popróbować...

BTW

- fajna strona, sporo zakręconych projektów... :)

Reply to
Dykus

Thu, 25 Sep 2003 15:11:14 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Marek Dzwonnik" snipped-for-privacy@message.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Ale autor topica nie powiedzial jaka ma byc dokladnosc tego termometru ;-))))

Reply to
BLE_Maciek