terminator - Page 2

Re: terminator
"IE cackerd"  ach te literówki "IE cracked"

Re: terminator
Uświadomienie sobie choroby to pierwszy krok do wyleczenia...

Czy ty nie jesteś jakąś inkarnacją "profesora kinbote"?

Re: terminator

Z = 75 ohm. To było proste.

Re: terminator
Hello Waldemar,

:)

Ten osobnik naprawdę nie przestaje się kompromitować.

Re: terminator

napisaC5%82(a):

Bo to troll, przestaC5%84cie go karmiC4%87.

-- =

Pozdr
JanuszK

Re: terminator
Hello janusz_kk1,

Ale to Waldek go karmi a nie ja. Ja mam go dawno w KF.

Re: terminator

Połączyłem kiedyś dwużyłowym kablem od lampki nocnej. Działało.

Trzeba sobie jakoś radzić, powiedział baca zawiązując but dżdżownicą.

Re: terminator
Hello Jarosław,

A dlaczego miałoby nie działać? Miałem karty ArcNet z dwoma gniazdami
- klasycznym BNC a drugie... RJ12. A na samej karcie dwie zworki do
przełączenia. Rewelacyjnie działało na kabelku telefonicznym
_płaskim_.

Re: terminator

To na jakiej podstawie myB6%laB3%eB6%? SiEA%gnij do jakichB6% ksiB1%BFek=
, zdobB1%dBC%20
odrobinEA% wiedzy bo ciB1%gle robisz z siebie durnia.

wek

Niesamowite. Nikt by nie zgadB3%. SiB1%dBC% do ksiB1%BFek nieuku.

--20%

Re: terminator
(ciap)

Gdyby rozebrał zakończenie kanałowe, dopiero byłby szok ;-)

--
Włodek

Re: terminator
Niesamowite. Nikt by nie zgadł. Siądź do książek nieuku.

pozdrawiam, zapisz się do PO i nie pisz w moich wątkach...

Re: terminator
ale to w sumie bardzo dobry przykład, chłopaczek odwalił popis i co...
wszyscy go poparli? że ktoś się na to nabiera? chyba tylko wyborcy PO...

Re: terminator
wiadomości grup dyskusyjnych:iuib8t$p67$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Ciekawe rzeczy prawisz. Nie interesuje sie polityka ale wynika ze nie lubisz
PO to znaczys zes z PiS.
W sumie to by pasowalo bo tam tez same debile takie jak ty ktorzy swoja
durnote zwalaja np na autorow ksiazek nazywajac ich debilami i kretynami.
To twoje slowa debilku. Malo to postow z twoimi wyzwiskami tych co w
przeciwienstwie do ciebie cos potrafia.
Skad ty zes sie tu znalazl debilku?

Re: terminator

cieszą mnie Twoje słowa, podział jest wyraźny - tak trzymajmy - gówniarze...

Re: terminator

Co Ty nie powiesz  :D
Sam z takiego kożystałem kilka lat i do dziś leży w szufladzie a śmigał
na nim LAN na BNC z 3 sąsiadami i w Quake 3 arena się grało. Foto
poniżej w linku na mojej pikasie
picasaweb.google.com/sebassteq/Packshooty#5296796805815409954

Pozdrawiam
Bassteq

Re: terminator

Dla dociekliwych /niedoedukowanych ... bo akurat nie było pod ręką 50 Om
to 4 x 200 Om równolegle i taka kluska wisaiała na końcu kabla BNC.

Jak z tym żuczkiem co nie znał aerodynamiki i nie wiedział że
teoretycznie nie może latać ... no i latał.

Bassteq

Re: terminator
postanowiłem uczcić triumf wykształconej inteligencji nad niedouczonym
motłochem i zmieniłem nick...

Roman zaktualizuj KF i mówie raz jeszcze, zapisz się do PO

Re: terminator
[ciach]

On cie tnie po IP. Postaraj się bardziej.

Mirek.

Site Timeline