terminator

Reply to
identifikator: 20040501

A dlaczego miałoby nie działać? Miałem karty ArcNet z dwoma gniazdami

- klasycznym BNC a drugie... RJ12. A na samej karcie dwie zworki do przełączenia. Rewelacyjnie działało na kabelku telefonicznym _płaskim_.

W dniu 29.06.2011 12:19, identifikator: 20040501 pisze:

Uświadomienie sobie choroby to pierwszy krok do wyleczenia...

Czy ty nie jesteś jakąś inkarnacją "profesora kinbote"?

Reply to
Michoo

Z = 75 ohm. To było proste.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

:)

Ten osobnik naprawdę nie przestaje się kompromitować.

To na jakiej podstawie myślałeś? Sięgnij do jakichś książek, zdobądź odrobinę wiedzy bo ciągle robisz z siebie durnia.

Niesamowite. Nikt by nie zgadł. Siądź do książek nieuku.

Reply to
Mario

Dnia 29-06-2011 o 15:50:25 RoMan Mandziejewicz snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał(a):

Bo to troll, przestańcie go karmić.

Reply to
janusz_kk1

[...]

Ale to Waldek go karmi a nie ja. Ja mam go dawno w KF.

Włodzimierz Wojtiuk
Reply to
identifikator: 20040501
Reply to
identifikator: 20040501
Reply to
identifikator: 20040501

Co Ty nie powiesz :D Sam z takiego kożystałem kilka lat i do dziś leży w szufladzie a śmigał na nim LAN na BNC z 3 sąsiadami i w Quake 3 arena się grało. Foto poniżej w linku na mojej pikasie picasaweb.google.com/sebassteq/Packshooty#5296796805815409954

Pozdrawiam Bassteq

Reply to
Bassteq

Dla dociekliwych /niedoedukowanych ... bo akurat nie było pod ręką 50 Om to 4 x 200 Om równolegle i taka kluska wisaiała na końcu kabla BNC.

Jak z tym żuczkiem co nie znał aerodynamiki i nie wiedział że teoretycznie nie może latać ... no i latał.

Bassteq

Reply to
Bassteq
Reply to
identifikator: 20110701

On 01.07.2011 20:11, identifikator: 20110701 wrote: [ciach]

On cie tnie po IP. Postaraj się bardziej.

Mirek.

Reply to
Mirek