terapia zajęciowa, czyli jak odreagować kretynizm...

Użytkownik "kogutek" <sok snipped-for-privacy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jil6ef$crq$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Dla mnie "inferno", z powodu atmosfery między innymi.

Parę razy właśnie za to miałem zamiar podrzucić temat E. Anonimowym...

Najgorsze, że trzeba się z filtrowaniem namęczyć (mnie ogólnie wku...rza, gdy czegoś pilnie szukam, że napatocza się kupa forów wszelakich, gdzie ktoś też pyta. Ale takie fora z trudem, ale dają się filtrować. Elektrodę przefiltrować - prawie niemożliwe. Nie przeczę, kilka razy zdarzyło mi się tam coś trafić, co mi się przydało, uczciwie przyznaję. Ale, jak szukałem pralki, PDG585 (bez literki C) Gracja, to trafiłem jakiś badziewnie skserowany schemat, na którym g..no widać było, wyraźniejsze były "na hasło", wróć, na "login". Wku..łem się, powiększyłem, zbiłem do 1 bitu, i mając wyłącznie Paint-a, przerysowałem cały schemat, tak, ze jest bardzo wyraźny (choć nie uwzględniłem nieco zniekształconych proporcji ekranu, ale błąd absolutnie nie pogarsza czytelności). Nie publikuję, by Elektroda tego "nie wciągnęła" by znów było dostępne tylko na login. Programator sam zregenerowałem. I jak się okazało po złożeniu wszystkiego do kupy - wszystko robiłem niepotrzebnie - w zbiorniku była maleńka dziureczka, w zasadzie piorąc, wystarczyło wycierac podłogę co 10 minut i byo dobrze. Ale jak grzałkę założyłem, to się okazało, ze dziureczka dotknięta lekko śrubokrętem, okazała się być grubości palca... Mam do dyspozycji zregenerowany własnorecznie programator (sprawdzony, działa), nowiutką grzałkę i kondensator do silnika... Ale i mam satysfakcję, że dałem sobie sam radę mimo jakichś porąbanych ograniczeń :)

Reply to
L501 aneryS

Zapraszam :)

Użytkownik "sundayman" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jimbia$dub$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Aleś dał, a ja miałem takie dobre mniemanuie o Tobie Zmałpowałeś po panie Romanie?

Artur(m)

Reply to
Artur(m

Użytkownik "Robbo" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news:4f4ec5ed$0$26694$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Więcej takich "organizmów" na grupach i forach nam potrzeba. ...i z poczuciem humoru. Brawo.

Artur(m)

Reply to
Artur(m

Nie, gdybyś nie chciał kogoś czytać to byś nie czytał i już. Tylko że częściej chodzi o to, aby rozmówcy pokazać jego miejsce, temu służy ten cały sztafaż z plonkowaniem publicznym. To taka se sztuczka socjologiczna, aby zadość uczynić naturalnemu oczekiwaniu człowieka, że o, tu jesteśmy my, dobrzy, a reszta to (tu wpisać dowolne obelgi).

Reply to
Grzegorz Krukowski

Przeczytaj jeszcze raz, co napisałem wyżej - może zrozumiesz. Jeśli dwukrotne przeczytanie nie pomoże - trudno - nic juz na to nie poradzę. Twoich lęków nie uleczę.

No co? nie jest śmieszne. Odpowiedź też nie jest łatwa.

Reply to
Desoft

:)))))))) oplułem monitor

Reply to
Desoft

Użytkownik "Desoft" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:jini1m$6r3$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Gapi się gościu na cycatkę, gapi, az ta wreszcie wypala:

- chcesz w gębę?

- O tak! A drugiego do ręki!

P,NMSP :D

Reply to
L501 aneryS

Nie wiedziałem, że tam nie można zadawać pytań. No może można, ale nie dostaje się na nie odpowiedzi. Moderator ma decydować czy pytanie jest łatwe czy trudne? Podpowiem: to pytanie ma odpowiedź _analogiczną_ do pytania: "jak podłączyć leda?"

Znalzłem - Ciebie :) Czytaj dalej...

Pytanie było postawione kontrolnie, znałem na nie odpowiedź przed wysłaniem postu.

Dlatego nawet spróbowałem dawać punkty. Odwiedzin trochę naliczyłem...

Powód? w tym przypadku niewiedza moderatora, przełożona na władze.

Przeczytaj dokładnie. Nie jak to naprawić, ale dlaczego się spaliła. Czy zadając pytanie, nie mogłem zapytać o zasadę działania żarówki?????

Układ wykonałem fizycznie. Nic tu nie ma wydumanego. pali się średnio w czasie tygodnia - ten konkretny typ. Inne będą się pewnie palić w innym czasie.

Intryguje mnie, czy średniej klasy elektronik potrafi na nie odpowiedzieć. Budując ten układ - nie wiedziałem, Ciebie też dziwi.

Problem jest rozwiązywalny. Powiedz jak działa żarówka? i nie odsyłaj do piaskownicy, bo też nie wiesz. :)

Nic z tych, rzeczy. Hint: żarówka jest raz włączona i świeci 24godz/dobę

Widzisz, nie znasz odpowiedzi, a nie jesteś elektronikiem z piaskownicy.

Elektronikiem jestem z wykształcenia, obecnie naprawiam maszyny CNC. Nie zakładaj, że się na tym nie znam.

Żarówka ma prąd nominalny 50mA. Prąd po załączeniu taki był. Chociaż Hint :) żarówka świeciła jakby słabo.

Ciepło, idziesz w dobrym kierunku. Skreśl tą tolerancję w zdaniu wyżej i prawie masz odpowiedź.

Może ktoś jeszcze się wypowie (Roman Ty milcz - byłeś obecny przy tym:) ), dam odpowiedź później.

Reply to
Desoft

Choc jeden z poczuciem humoru ;)

O! Zrobiłeś stronkę, która złamała monopol Elektrody. To miło. Dodaj tylko definicję charsetu i już będzie wszystko w porządku.

Reply to
Mario

kodowanie to na elektrodzie, u mnie nie ma problemów z kodownaniem...

Reply to
identifikator: 20040501

Powinieneś sprawdzić w różnych przeglądarkach to zobaczyłbyś:

"Zapraszam ju¿ wkrótce..." Tak mogą wyglądać polskie literki gdy nie daje się deklaracji kodowania na początku strony. Np: <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"/>

Jak się za coś bierzesz to rób to porządnie.

Reply to
Mario

Widzę, że kibicujesz i wspierasz ;> Trybi=unę zbuiduj - też przysiadę.

Wystarczy, że pomagam budować tę stronę:) Dodałem kawałek kodu. Może identyfikator zrobi mnie moderatorem i będę miał właaadzę.

Reply to
Mario

Tak, to mój idol :)

Reply to
sundayman

No ja zacząłem czytać o nim częściowo w celach, hm...edukacyjnych ? Ale już na początku książki wpadłem w depresję, stwierdziwszy gigantyczną różnicę osobowościową, którą można by streścić "gdzież mnie tam w ogóle się porównywać". Smutne.

Reply to
sundayman

No, to teraz będę miał temat do się zastanawiania przez cały dzień, czy by może się do platformy nie zapisać :)

A wiesz, że nawet się zgadzam. Mimo posiadania jakiejś tam porcji racji, to bardziej na poziomie byłoby się w ogóle nie odzywać, znaczy tutaj... Ale wiesz - człowiek ogląda ten TVN24, tego Brudzińskiego też, to i łapie się nawyki jakieś takie...nieeleganckie.

No ba !

Reply to
sundayman

W dniu 2012-03-01 15:36, sundayman pisze:

Weź pod uwagę, że platforma też jest za moderowaniem i to nie tylko elektrody. Chcieli nam zmoderować cały INTERNET.

Reply to
Mario