TelewizorLG LED 42LS9500

Witam, macie ten model, czy warto kupić ponoc jest taki wspaniały.
Zauważyłem w nim jedną rzecz, mianowicie z przodu matryca nie jest goła
tylko ma fabrycznie nałożoną płytę plexi co jakby osłaniało samą matrycę
przed niewielkimi uderzeniami i uszkodzeniem. Nie wiem czy to jest
faktycznie osobna płyta czy jednolity taki odlew z matrycą ?

Re: TelewizorLG LED 42LS9500

-> pl.rec.kino-domowe