telewizor do małego pokoju.

Mam mały pomój 3*5, na jednej ścianie tapczan, tv w rogu pokoju naprzeciw
tapczanu. Oznacza to , że progrmay będe oglądął:

a) z doległóści 2.20 do 2.3 metra leżąc w łóżku /większość filmów
wieczorem/
b) z odległóść 1.2 do 1.5  metra w dzień z racji bliskiej lokalizacji
komputera.

Warunki oświetleniowe: południowe okno obok TV. Po południu i woeczorem ot
obojętne, ale w lecie to słońce świeci na tyle, że trzeba okno trochę
zasłonić przy moim CRT 20".

Przegląąłem ofertę sklepów netowych, i wyszło na to, że najmniejszy TV  HD
to 32 cale. Nie będzie za duży= nie będie męczył oczu?

Będę na tym oglądał cyfrowy polsat  (da sie  to na TV lCDz odległościjak
wyżej oglądać ?) i TV na kartę. Na teraz głównie SD, bo kanałów HD w tym
będzie kilka, ale z czasem to będzie pewnie tylko HD...

zastanwaiam się nad samsungiem UE32C7000 /6500 /6000

Z "bajerów" zależe mi na DLNA, odtwarzaniu z USB, internetTV czy jak to się
zwie :)
Dlaczego LED ? Nie wierzę zbytnio w magiczną poprawę jakosci (może sie
mylę, ale krawędziowe podświetlenie pozostanie podświetleniame
krawędziowym) ale mam nadzieję, że tymi ledami łatwiej sterować i jak
będzie trzeba to obraz da się w miarę bez straty jakosci przyciemnić, by
nie robić z TV głównego źródła swiatła w pokoju /mam chore oczy i np
monitor LCD z niższej półki=żarówka powoduje u mnie bółe oczu/

Zalezy mi na dobrym skalowaniu SD z polsatu- czy TV samsung  to dobry
pomysł ?

Re: telewizor do małego pokoju.
Witam!

Co do DLNA zapomnij, polowa filmow chodzi polowa nie.
Chyba ze masz czas na transkoding.
Oprogramoawnie serwera do bani, mnie nie udalo sie znalesc dobrze
dzialajacego serwera DLNA.

Szybciej dziala po USB.

Jesli bedzie to SD po HDMI to nie wyglada najgorzej.
Po "skarcie"....tak sobie.

Re: telewizor do małego pokoju.

32 cale to minimum. ja w pokoju "obiadowym" który ma 4x3 m mam plazme 50".
na środku pokoju stoi stół tak wiec od najdalszego osobnika przy stole do
telewizora jest około 2m. tv ogląda się bez najmniejszych problemów, wzrok
się nie męczy a widać szczegóły przy fullhd.
co do skalowania z SD to najlepiej radzą sobie z tym plazmy, lcdki jakoś nie
potrafią  tego zrobić dobrze. W domu mam kablówkę więc dlatego kupiłem
plazmę bo 100% programów mam SD, jest tezcyfrowa kablówka ale nie ma co
przesadzać, wolę obejrzeć film z fullhd.

wszytskie powyższe sugestie są tylko i wyłącznie moimi "widzimisię" więc nie
będę prowadził polemiki z lubiącymi inaczej :)

skocz na pl.rec.telewizja, tam dowiesz się więcej

--
VSS
http://vss.pl

Tam jest konfigurator. Ja mam w sypialni 4,5x3,5m tv 42" lcd i nie jest za
duży.  Tv jest w odległości blisko 3,5m od oczu.

PC

Re: telewizor do małego pokoju.

W sypialni to się trzeba zajmować żoną a nie oglądaniem TV. Oglądać TV obok
żony to tak jakby jej powiedzieć że jest gruba i brzydka.

Marek

Re: telewizor do małego pokoju.
Hello marko1a,

Albo nie jesteś żonaty albo krótko po ślubie...

Re: telewizor do małego pokoju.

No co ty... 19 lat już po ślubie.

Re: telewizor do małego pokoju.
Hello marko1a,

I jeszcze nie jest gruba i brzydka? To już niedługo będzie ;P
Teraz to zapewne "rycząca czterdziestka"...

Re: telewizor do małego pokoju.

I to trzeba właśnie wykorzystać.

Marek

Re: telewizor do małego pokoju.

Wracam sobie ostatnio z Wolumenu, patrzę, a tu RoMan zakupy taszczy:

http://poorlydressed.failblog.org/2010/09/21/fashion-fail-ballet/

Site Timeline