telewizja na karte- dekoder

czy da się do telewizji na kartę (SD) wykorzystać dekoder polsatu DSB-606 ?

Na teraz mam taki dekoder polsatu (na własność, umowa już dawno jest na
czas nieokreślony) , ale chcę kupić sobie jakis nowy dekoder HD z PVR (nie
polsatowski) + moduł CA. Zostanie mi wtedy mój stary DSB-606 i chciałbym
zrobić sobie dekoder na podstawowe kanały do 2 pokoju.

PS.
czy
http://www.hollex.pl/karty-pay-tv/cyfrowy-polsat/1248-modul-cyfrowy-polsat-hd-cam-prepaid-299zl
plus np ferguson ariva /to taka opcja"startowa"/ będzie dobrym wyborem ?
Mam wtedy polsat HD bez wiązania się już na starcie umową na rok-dwa.

Re: telewizja na karte- dekoder

Nie

Możesz zrezygnować z umowy na czas nieokreślony i opłacać sobie dowolny
pakiet polsatu cyfrowego z góry - tak samo jak telewizję na kartę.
(Chociaż prawdę mówiąc pakiet polsatu cyfrowego za 19,90zł wygląda
trochę biednie w porównaniu do tnk.)

Re: telewizja na karte- dekoder

NIestety...

A odnośnie HD, to podobno od 11.10 CP ma zmienic ofertę HD= nie będzie
pakietu HD, a do posczególnych pakietyów dodadzą do istniejących kanałów SD
odpowiednie kanały HD

Site Timeline