Telefon KX-Tc1000 nie dzwoni.

Witam, mam sobie taki telefon Panasonic KX-TC1000.
Nagle niespodziewanie słuchawka przestała się odzywać i nie dzwoni, gdy
wybieram numer.
Jak dzwonię na swój numer to sygnał jest jak odbiorę to moge noemralnie
rozmawiać.
Wyszukiwanie słychawki też działa słuchawka się odzywa.
Nie mam innego telefonu, żeby to sprawdzić, dlatego pytam się o przyczynę.
Telfon stary i w zakładzie nie opłaci się go naprawić, ale może coś samemu
można wymienić tylko co?
Może coś z operatorem, chociaż tez mam net na tej lini (neostrada) i wszytko
działa.
Jakieś sugestie?

Michał

Re: Telefon KX-Tc1000 nie dzwoni - update
Telefon jak jest na bazie to dzowni normalnie.
Jak jest zdjęty to nie dzwoni, ale na bazie zapala sie dioda w rytmy
sygnału.

Pozdrawiam Michał

Re: Telefon KX-Tc1000 nie dzwoni - update
Co jakiB6% czas pojawia siEA% tego typu post.
Sam miaB3%em ten sam problem z dwoma rF3%BFnymi telefonami na dwF3%ch rF3%
BF%nych
liniach.
Jakiekolwiek manipuacje nic nie przyniosB3%y po czym wszystko samoistnie
wracaB3%o do normy po 2-3 dniach.
Nie wiem jak to wyjaB6%niE6%.
MoBF%e jakiB6% fachowiec wie?

Re: Telefon KX-Tc1000 nie dzwoni - update

Prorok jakiś czy co?:).
Dzisiaj rano jeszcze nie działał, a teraz już dzwoni....
Ki diabeł?

Pozdrawiam
Michał

Re: Telefon KX-Tc1000 nie dzwoni.
może nalezy zanieśc do serwisu, choćby na chwilę. kiedys pracowałem w
serwisie panasonica i twierdzenie, że uszkodzony sprzęt zaczyna poprawnie
działać w obecności wykwalifikowanego personelu technicznego, jest w 100%
pradziwe.

:)
--
VSS