telefon GSM z AT

Hej,

Możecie polecić jakiś telefonik GSM, z którym można się łatwo (po AT) dogadać z mikroprocesora ? Odkopałem właśnie nokie 6310i ale ona niestety gada po protokole FBUS. Produkcja nie ma być seryjna - potrzebuje jeden egzemplarz, fajnie jak by sie tanio dało kupić na Allegro

Reply to
Verox

Verox pisze:

nie wiem czy dobrze pamietam ale chyba motorole, erissony i siemensy akceptowaly AT

Reply to
Raven

On Tue, 16 Oct 2007 21:39:37 +0200, Raven napisał:

Właśnie chciałbym uniknąć niespodzianek, bo co potem zrobie z kontenerem komórek - i to starych ;-) Utylizacja kosztuje :-)

Reply to
Verox

ericsson t610 akcptowal na pewno wybieranie wysylanie bo sie bawilem

siemens c35i tez nawet kiedys w ep byl projekt z nim

a motorole o to podejrzewam bo kiedys od nich opis komend at zasalem:)

Reply to
Raven

Jeśli dobrze pamiętam, Siemensy gadały po AT - np. model MT-50. Nie lubię Siemensiaków, ale dostępny na zewnątrz nomalny port RS232 i modem rozumiejący AT to fajna rzecz.

Reply to
geyb

Ja także używałem do tego celu paru siemensów: C35, S35i, MT50.

Wszystkie trzy działają z komendami AT w 100% oraz posiadają zintegrowany port RS. Jeśli zależy ci na wytrzymałości, to tylko S35i

- wytrzyma (prawie) wszystko ;-)

Reply to
Fox

M35.

Tylko x35 nie maja GPRS. Nie wiem czy potrzebne to pytkowi. C45 tez nie. dopiero ME45.

Verox pisze:

Siemens S45 / ME45.

Reply to
Adam Dybkowski