tek serii 4k

Czy ktokolwiek używa takiego sprzętu? Mam na myśli DPO/MSO serii 4000.

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Irek N.

a wiesz, że podobno tak :-) Z pme kilka osób, choć ostatnio raczej ich nie widać na grupie. W kwietniu był jakiś nowy post od Grzegorza Kasprowicza, więc pewnie wrócił, a z tego co pamiętam kiedyś używał ich w Cernie. Z poziomu, który by Cię interesował jest conajmniej kilka osób, ale niezaglądających na pme.

Andrzej Kamieniecki

P.S.

ostatnim zdjęciu pierwszy z prawej. Kto jak kto, ale ten gość z pewnością używał DPO/MSO4000. I tylko rowerów się na tym dorobili? :-) hmmm

Reply to
Andrzej Kamieniecki

No masz, to czekam :)

Grzegorzu, masz chwilkę czasu na pogaduchy Tekowe?

Zobaczę co uda mi się osiągnąć rozmawiając z P. Łukaszem. Może załapię _technologię_ ;)

A mnie właśnie naszło - skoro BMW dał radę, to może w ramie roweru też coś ma ukryte? ;)

Miłego, Andrzeju.

Irek.N.

Reply to
Irek N.

a owszem, ja, dość intensywnie i z przyjemnością. co konkretnie cię interesuje? WP

Reply to
WP

Ogólne odczucia. Jak Ci się sprawuje wyszukiwarka zdarzeń, jak sobie radzisz z długością rekordu - zmieniasz czy zawsze jednakowe ustawienia

- co wogóle mierzysz. Jak z odświeżaniem i czy znalazłeś jakieś niedoróbki na tyle denerwujące, że warto o nich pisać. Napisz który to.

Miłego. Irek.N.

Reply to
Irek N.
Reply to