Teensy

W dniu 2010-10-06 21:41, blur pisze:

Ten projekt powstal duzo wczesniej niz ktos pomyslal o lamaniu PS3 za pomoca atmela

Reply to
konieczko

W dniu 2010-10-06 09:49 konieczko napisał(a):

Yup. A na Allegro po 89 zł. Wystawione od razu 50 sztuk więc o drobnego ciułacza nie chodzi (przy takim zakupie na pewno dostał cenę niższą od detalicznej $18). A dodatkowo podejrzenia wzbudza fragment opisu aukcji "Licytujesz plytke kompatybilna programowo z Teensy 1.0" - to sugeruje inne źródło niż oryginalne płytki Teensy (z pjrc.com).

Reply to
Adam Dybkowski

W dniu 06.10.2010 22:42, Adam Dybkowski pisze:

Ale na pierwszy rzut oka widać, ze te płytki to atmega, wtyczka, 2 ledy i reset - bez wyprowadzeń. Pewnie z "teensy" to tylko bootloader jest zgodny. A części to jakieś 20..25zł w detalu + płytka (~3zł przy 50 szt)

- czysty zysk.

Reply to
Michoo

A zrobiłbyś coś takiego z przyciskami i programowalnym usb (tak jak w arduino uno). Zadnych wyprowadzeni nie trzeba. Tylko te przyciski. Moge pisac na e-mail?

Reply to
Miron (Asha) Kitkowsk

Zrobiłbym, ale pamiętaj, że nie jestem organizacją charytatywną.

Tak.

Napisz jak to ma mniej-więcej wyglądać, ile sztuk potrzebujesz i jaki procesor - przy aktualnych brakach magazynowych wchodzi w grę chyba tylko atmega8 na VUSB (tylko low-speed, wiec wirtualnego seriala już na tym nie zrobisz, klawiaturę/mysz/HID i owszem) albo atmega32u2 - z grubsza to taka atmega8 z 32k flasha i sprzętowym usb, ale bez ADC (tylko komparator). W teensy jeżeli dobrze widziałem jest 32u4 - tych nie ma i nie będzie pewnie jeszcze kilka miesięcy.

P.S. Na początku wakacji z braku atmeg w DIP coś takiego wykombinowałem sobie do szybkiego developowania - wyszło "prawie jak teensy" - atmega8@12MHz, bootloader USB, zasilanie 3.3/5/zewnętrzne, 2 ledy.

Michoo

Reply to
Jerzy Pastusiak

| Hello AW, | | Tuesday, October 5, 2010, 10:07:44 PM, you wrote: | | [...] | | > Zapytaj jeszcze: Na chuj tu zaglądam? Przecież | > i tak nie ogarniam tego o czym tu piszą. | | Z całym szacunkiem - po co karmisz coś, co jest filtrowane już na | poziomie serwerów news?

Reply to
Jerzy Pastusiak