Teensy

cóż to takiego te Teensy?

Re: Teensy
wiadomości grup dyskusyjnych:i8d5m6$v3c$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Tensometr

Re: Teensy
http://allegro.pl/teensy-1-0-usb-development-board-klon-i1257413472.html

tylko nie piszcie, żebym sobie znalazł googlami...

Re: Teensy
Hello identifikator:,

Znajdź sobie googlami.

Re: Teensy

niezłe zainteresowanie tym urządzonkiem... wygląda jak pendrive.

Re: Teensy
wiadomości grup dyskusyjnych:i8este$fbg$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

no tak łamanie PSX3 ;)

Re: Teensy

Tu masz oryginal :

http://www.pjrc.com/store/teensy.html

Re: Teensy

No tak, tylko ze oryginal ma iles tam dziurek I/O do dowolnego
wykorzystania, a ten klon z allegro tylko dwie diodki.
Czy to sluzy tylko do lamania PS2 ?

J.

Re: Teensy
dyskusyjnych:i8f9lj$gk3$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

nie PS2 tylko PS3

Re: Teensy

Ten projekt powstal duzo wczesniej niz ktos pomyslal o lamaniu PS3 za
pomoca atmela

Re: Teensy

Wg tej strony:
http://www.pjrc.com/teensy /
Teensy kosztuje 18 USD. Niezły narzut na drodze do polskiego Allegro. :)

Re: Teensy

18$ + VAT + transport to jakies 65zl

Re: Teensy

Yup. A na Allegro po 89 zł. Wystawione od razu 50 sztuk więc o drobnego
ciułacza nie chodzi (przy takim zakupie na pewno dostał cenę niższą od
detalicznej $18). A dodatkowo podejrzenia wzbudza fragment opisu aukcji
"Licytujesz plytke kompatybilna programowo z Teensy 1.0" - to sugeruje
inne źródło niż oryginalne płytki Teensy (z pjrc.com).

Re: Teensy
Ale na pierwszy rzut oka widać, ze te płytki to atmega, wtyczka, 2 ledy
i reset - bez wyprowadzeń. Pewnie z "teensy" to tylko bootloader jest
zgodny. A części to jakieś 20..25zł w detalu + płytka (~3zł przy 50 szt)
- czysty zysk.

Re: Teensy

A zrobiłbyś coś takiego z przyciskami i programowalnym usb (tak jak w
arduino uno). Zadnych wyprowadzeni nie trzeba. Tylko te przyciski.
Moge pisac na e-mail?

--
Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

Re: Teensy
Zrobiłbym, ale pamiętaj, że nie jestem organizacją charytatywną.

Tak.

Napisz jak to ma mniej-więcej wyglądać, ile sztuk potrzebujesz i jaki
procesor - przy aktualnych brakach magazynowych wchodzi w grę chyba
tylko atmega8 na VUSB (tylko low-speed, wiec wirtualnego seriala już na
tym nie zrobisz, klawiaturę/mysz/HID i owszem) albo atmega32u2 - z
grubsza to taka atmega8 z 32k flasha i sprzętowym usb, ale bez ADC
(tylko komparator). W teensy jeżeli dobrze widziałem jest 32u4 - tych
nie ma i nie będzie pewnie jeszcze kilka miesięcy.

P.S.
Na początku wakacji z braku atmeg w DIP coś takiego wykombinowałem sobie
do szybkiego developowania - wyszło "prawie jak teensy" - atmega8@12MHz,
bootloader USB, zasilanie 3.3/5/zewnętrzne, 2 ledy.
http://prowizorka.da.ru/~michoo/smieci/troll1.0.jpg

Re: Teensy

Wpisałem w googlarkę hasło "RoMan". Oto co wypluła:

http://tinyurl.com/RoMan-the-guru-of-electronics

Re: Teensy

Ale tak poza tym wszystko masz w porządku pod czapką? RoMan właściwie
napisał, sam w 10 sekund znalazłem stronę Teensy w sieci.

A wracając do tematu wątku - podobną płyteczkę (USB, mały procek, piny
I/O) można kupić w sklepie TI za 4,30 USD. Debugowanie po USB, malutki
starter kit, dołączone 2 procki MSP430 w DIP14. Zakres zastosowań
oczywiście może być inny - to zależy co kto potrzebuje.

Re: Teensy

Zapytam w krótkich, żołnierskim słowach: No to na chuj nam ta grupa
dyskusyjna? Przecież jest Google!
I na chuj nam RoMan? Przecież wystarczy bot, który na wszystkie pytania
będzie odpowiadał tak samo: "Znajdź sobie googlami."

Re: Teensy
W dniu 2010-10-05 21:05, MoRan Gandziajewicz

Zapytaj jeszcze: Na chuj tu zaglądam? Przecież
i tak nie ogarniam tego o czym tu piszą.

--
AW

Site Timeline